Cocu Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 på ds. hur ser ett minneskort ut och hur andvänder jag det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Vad ska du ha nått minneskort till? man kan inte ha minneskort till ds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Har inte spelkasetten inbyggt "minne"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Jo De har det det borde vara så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 det e väl som på nintendo 64 och game-boy spel ?????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Nintendo DS har inga Minneskort. Game Card har inbyggt minne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Haha blev lite orolig :unsure: när han sa att man behövde Minneskort :P // Waddis :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 först trodde jag ds behövde minneskort för min pappa visade digitalkamerans minnes kort o sa kolla vad vi fick med dset o jag tänkte vaa !? har ds minneskort det var dåligt sen sa han att det var till digitalkameran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 först trodde jag ds behövde minneskort för min pappa visade digitalkamerans minnes kort o sa kolla vad vi fick med dset o jag tänkte vaa !? har ds minneskort det var dåligt sen sa han att det var till digitalkameran Var det första april elle?LURAD. Jag skulle vilja se din min :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Det är bara psp som behöver mineskort inte ds den har inbyggt minne i spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 det gillar jag för det e tråkigt om man måste köpa minneskort eller om man kommer långt på ett spel och inte har plats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
astmatiker Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 (redigerat) h Redigerat 19 Oktober 2014 av Streipel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg