Shotmans Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Läser nog bara One piece^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Dragonball!?, Yu-Gi-Oh??, , One Piece!?! Love Hina!!! De är så fruktransvärt usla... jag brukar inte vara den som säger till folk, att det de tycker om suger men fy!! speciellt Love hina... när man läser dom så tänker man.. fasiken det kan inte vara så här uselt..det blir bättre längre fram, men det blir det inte, de usla skämten, de flummiga ordväxlingarna mellan de goda och de onda... Och de mass produceras!! de finns överallt och de tar aldrig slut!... Okay.. De är kanske inte det allra värsta, men sex skämt och dålig humor och barnvänligt ultravåld är inte kul att läsa i längden... och tack vare att det finns så många exemplar av dem och ett 20 tal wannabe serier gör bara att många som inte läst manga håler sig undan pågrund av att de tror att all manga är på detta viset.. eller att de som läser manga tror själva att, Dragonball!! och dess liknar är det enda som gäller! Liksom plocka undan One piece.. och plocka upp Robot Taekwon eller Queens Knight... eller för de som tål det.. plocka upp Priest! läs om Akira eller läs den för första gången.. men läs inte bara serier som One piece och Narutu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 (redigerat) Jag är ny när det gäller manga men Manga Mania är rätts så bra med Love Hina, chobiits och mera.Har bara läst Manga mania tror jag men vill läsa yogiho och dragonball. :D Redigerat 25 Maj 2005 av GameGirl93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Jag är en typ... allätare när det gäller manga (-och mat) :P . Men jag tycker att ni ska läsa det ni känner er för. Love Hina skulle egentligen inte komma till Sverige för att det är 16 årsgräns på den, fast vet jag inte varför den kom iallafall. Naruto är ju dock bäst, mangan är med i topp 10 i Japan och animen ligger med i fem i topp. Fansen har ökat under åren så kanske de har gått upp ;). Jag läser både manga och tittar på animen. De mangan jag har är... (amerikanska/brittiska) .Hack// Legend of Twilight Bracelet 1-3 Warcraft III: (nånting) trilogy, Vol. 1 Suikoden III: 1-5 Love Hina (min första manga jag hade hört talas om förutom Dragonball) Vol. 1-3 Ragnarök: 1-9, (HAR INTE TIAN!!!) ...har också .Hack//SIGN på DVD, hela serien förutom den sista skivan. <_< Jag tycker att jag har otroligt många manga för att ha samlat i ett år. Jag köpte Suikoden III under Malmöfestivalen för att jag hade spelat spelet. Sen, efter 2 månader, fick jag reda på att det finns en cool hemsida som har mangaböcker, nämligen sfbok.se. Då beställde jag tvåan. Därefter grubblade jag över ett seriemagasin på Lilla Torg som jag aldrig varit i förut, så jag stack dit. Och där fanns det amerikanska/brittiska!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 (redigerat) mina e astro boy naruto(ni kanske har märkt vem jag tycker e bäst på naruto)shonen jump och dragon ball Redigerat 31 Maj 2005 av _Kakashi_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 (redigerat) Gick till SF bokhandeln i Göteborg (finns en i Stockholm också) o köpte The Ring 1 och 2 nyligen... bytte genast favorit-manga ^,..,^ Måste köpa den tredje delen =D Som tur var baseras den inte på den Engelska versionen av filmen-utan den Japanska... Redigerat 31 Maj 2005 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Dragonball One Piece Kajika Ranma Lär dig teckna manga :P Shonen Jump Manga Mania Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 hentai! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Hatar hentai, förstör manga och anime ryktet. :angry: Inte för att jag hatar personerna som gillar det för att det är ju deras ensak. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 vadå, haru aldrig sett bröst i dragonball eller? Där finns det ju oxå lite porr. Samt Ranma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Det är faktiskt rätt stor skillnad mellan en hentai serie som bara innehåller porr och riktiga manga serier som innehåller lite blottandet. Detsutom är hentai bara sjukt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 yu-gi-oh! pokémon dragonball one piece romance dawn naruto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.