Gäst firedragon Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Va tycker ni om kingdom hearts? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 ett kul spel. det är bättre än ff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Helt ok men inte bättre än FF! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rasse Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Va tycker ni om kingdom hearts? Va gör man i kingdom Hearts??? har sett det i butiken...... såg häftigt ut.. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Jag spelade det hos några vänner men jag fastnade någonstans i början. Hittade inte allt man skulle ha innan man stack iväg på flotten. Men annars verkade det kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Spelet handlar om den lille pojken Sora som med sina två vänner Riku & Kairi åka bort från deras ö för att söka äventyr. De bygger en flotte men dagen innan de ska ge sig av så upptäcker de att något är fel. Märkliga varelser dyker upp och innan Sora vet av det har han hamnat långt ifrån sitt hem... Nu måste han leta efter sina vänner med sina två Kumpaner Kalle Anka & Långben. Spelet går ut på att man ska klura ut en hel del och slåss. Mycket bra spel ^_^ Själv så är FF bättre än KH. Men det är på gränsen. Annars äger FF fortfarande KH. Men visst är spelet grymt skönt att spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 ehhh han undrade vad du tyckte om spelet inte vad spelet handlade om! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 ehhh han undrade vad du tyckte om spelet inte vad spelet handlade om! :bah: rasse: Va gör man i kingdom Hearts??? har sett det i butiken...... såg häftigt ut. Frågan har ställts och besvarats. Alla är nöjda. Jag funderar på att köpa KH. Kostar nog inte jätte mycket längre. Spelar dock en massa andra spel för tillfället så det blir nog inget på ett bra tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Ah sorry trodde han svarade på den översta frågan! :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 räker det med att säga att min game cube står tyst i sitt hörn medans mitt ps2 surrar 24 timmar om dygnet :lol: mitt bästa spel köp helt enkelt, schyst story bra grafik o bra kontroll 10/10 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 (redigerat) Kingdom Hearts är skittråkigt och det suger :P :D Redigerat 14 Maj 2005 av Nike Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Ja alla får ju tycka vad dom vill! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg