Dark Link Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Hur kommer man in till stället där man kan skriva in lösenord? Måste man klara något först? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Har heller aldrig fattat det... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 inte jag heller :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 men då skriver man inte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag tror det inte ens funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Nej, det där är totalt omöjligt. Har gjort precis som det står. Men det ger inget resultat alls....Det där har vi väl gått igenom förut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Samma här...koderna fungerar inte! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Fast det verkade ändå inte som nån höjdare,,, Dem där Hyrule å de där... Fast det hade vara kul å få prova dem banorna... Fast jag ville ha flera gubbar... Men då skulle man få lov å köpa ett Gameboy... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 MM det är drygt... borde gå att få på annat sätt ju! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 MM det är drygt... borde gå att få på annat sätt ju! :P Jo, precis...En gammal kompis sa till mig att man kunde få Waluigi genom att skjuta igenom ett husvagnsfönster på nån koopa-bana.... Fattade nada alltså... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg