Juppy Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 På tal om våldsamma spel måste jag nu berätta vad jag tycker är "skoj" på Postal 2 (demot). En gång högg jag av ganska många huvuden, sparkade dem in i hög, hällde på bensin, och *swish* En fin eld! Sedan pissade jag ner elden. Det var roligt! :D aah vakert! det e en fin pryl med spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 man borde ta bort ålders gränsen så alla barn under 18 fattar hur grymmt det e att springa och slå av huvuden med en spade och sen pissa på dem. HELT SJUKT KUL! det skulle vara fett grymmt om det va lagligt att göra det i sverige! Postal 2 4 life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Asså jag skulle bli rik om jag skickade in Juppys senaste inlägg till Aftonbladet Inget illa menat men det du sa låter som om du är helt...... störd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 ahahahaha jag ska köpa det spelet ahahahhaa bästa spelet juh ahha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 12 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 hehehe aa gör det du! Har man inte Postal 1 eller 2 så lever man ett tråkigt liv! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 12 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Asså jag skulle bli rik om jag skickade in Juppys senaste inlägg till Aftonbladet Inget illa menat men det du sa låter som om du är helt...... störd... hahaha aa du får ju tycka vad du vill! jag säger bara vad jag tycker skulle vara bra! Sen skiter jag fullständigt i om du håller med lr ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 (redigerat) Är postal FÖRBJUDET i sverige?! :angry: Jag ska lungt köpa det nya postal, om det kommer till sverige annars beställer jag det från USA. Värkar asroligt! Man kan hugga av huven,ben,lår,armar,smalarmar osv.. Så j*vla roligt att och och leka ''Jack uppskäraren'' (Jack the ripper) jag älskar postal. Tänk att bara gå in i nåns hus i det, och ta fram en machete och stycka upp kroppen helt och hållet.. Sedan borde man kunna äta det, men man kan ju grilla i allfall. :) Redigerat 12 Maj 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 12 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 (redigerat) Är postal FÖRBJUDET i sverige?! :angry: Jag ska lungt köpa det nya postal, om det kommer till sverige annars beställer jag det från USA. Värkar asroligt! Man kan hugga av huven,ben,lår,armar,smalarmar osv.. Så j*vla roligt att och och leka ''Jack uppskäraren'' (Jack the ripper) jag älskar postal. Tänk att bara gå in i nåns hus i det, och ta fram en machete och stycka upp kroppen helt och hållet.. Sedan borde man kunna äta det, men man kan ju grilla i allfall. :) heheheheh aa drömma går ju! men allt det där går inte göra i Postal 2 du måste ha expension packen för att kunna ha lie och machete! Men det ska man ju köpa så det e lungt ( släpps den här månaden! ) Och nej Postal 2 e inte förbjudet i sverige! Redigerat 12 Maj 2005 av Juppy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Så man måste ha Postal2 för att kunna spela 3:an.? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 det låter som ett spel för hjärn döda fjortisar med popcorn i huvet borde vara 20 års gräns minst Det är väl från USA det är där all skit är ifrån Förbjud postal NU :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Jag är inte fjortis, och jag har postal i huvet, inte popcorn. Längar tills det nya kommer ut! Det första jag ska göra är att sprida skräck i staden, genom att styckmörda personer. Skära av huvet och splasha det mot en dör, eller spela fotboll med det. Och skära av ben och amar och sedan sparka runt dom, eller bränna upp dom. Hoppas man kan plocka upp armar osv.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 12 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Det e egentligen inte ett postal 3 utean det e ett expension pack till 2:an! i Postal 2 spelar man ju Måndag till Fredag! I expensionpacken kan man spela Lördag och söndag också! det ser helt sjukt kul ut ska tanka ner det så fort det kommer! Tilla alla er som tycker spelet suger har jag bara en sak att säga! PRÖVA FÖRST!! sen kan ni döma om det e grymmt lr ej! Föressten tror ni verkligen att spelet kommer sluta säljas om det förbjuds? INTE EN CHANS! det kommer bara säljas ännu mer! HAHAHA! det kommer sälja som smör när ungdomar runt om i Sverige får reda på att ett spel e så våldsamt att det inte änns får säljas i detta värdelösa land! Postal 2:s tid är inne och ni kan inte göra ett skit för att stoppa det! MUHAHAHAHAHAHAHA............................HA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.