Hoppa till innehåll

Postal 2

Juppy

Rekommendera inlägg

• Svar 115
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag tänker ta en elpistol, sen elar jag dom tills dom faller ihop. Sen så tar jag min machete och skär av armarna och benen, sen styckar jag upp smal ben och smalarmar. Sen så ligger han och skriker och blodet sprutar, som en tsunami!! Sedan tar jag och tänder eld på han, just innan han avlider rädar jag han. Pissar på elden. Sedan ligger han och krälar utan armar och ben, och en sönderbränd krop. Då tar jag mitt shoutgun och splashar huvet på han.. :lol: !!

NI kommer aldrig kunna stoppa POSTAL 3, så fort det kommer ut lägs det ut på internet, och ungdomar världen över laddar ner det, så finns det inte i butikerna finns det på internet. Det kommer gå åt som smör, och ALLA 11-16 åringar kommer drömma om det ni kan inte stoppa det!!! :

MUAAHAHAHAHAHAHAHAAAA!!!!!!!!!!! :D :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte ett dugg intresserad av den här typen av spel, men nu tycker jag ändå att Cyper beter sig lite... överdrivet? :blink:

Dess utom tror jag inte spelets rykte höjs av att du pratar om det som om det vore en plan att ta över världen i klass med nåt från en superskurk i stålmannen... <_<

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Altså jag fattar inte hur man kan vara så störd att man har någonting emot Postal 2. Det är ju det bästa spelet som någonsin har tillverkats och det är inte förnedrande. Är det fel at tsjuta ihjäl talibaner så är det väl lika fel att skuta vanliga amerikanare eller irakier. Jag skulle inte ha någonting emott att skuta andra svenskar i ett spel. Det är ju bara för skojs skull. OMG Fucking shit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tour

:angry: :angry: j*vla puckon speciellt cypher lupy eller vad f*n dom heter

postal 2 är sämst det låter mer som ett spel för duma j*vlar med hjärnan ner hängd i arslet

lås denna tråd jag börjar faktist bli rädd på riktigt att folk kan vara så här

inte konstigt att fler folk mördas nu i samhället än vad det gjordes typ för 25 år sen då det inte fans skit spel som postal

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det e personer som Jag, P.DUDE och Cypher som absolut inte kommer att mörda någon i verkligheten!! Vi har ju vårt Postal 2 att avreagera oss på så vi behöver bara slå av skalen på en taliban istället för att glida ut på gatorna för att slå av huvudet på en riktig turkisk pizza bagare!

Det e igentligen bra att spela Postal 2 för då kan man ju prova på att slå av någon huvudet lr tända eld på dom då slipper man ju testa det i verkligheten för att se hur det ser ut! Så postal 2 e faktiskt lite lärande!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...