Gäst Tour Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 psykfall allihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 12 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 (redigerat) Kanske det men vi e smarta psyqfall för vi gillar i alla fall postal 2! Då e det snarare ni som e psyqfall eftersom ni inte gillar Postal 2 hahaha! Redigerat 12 Maj 2005 av Juppy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Jag tänker ta en elpistol, sen elar jag dom tills dom faller ihop. Sen så tar jag min machete och skär av armarna och benen, sen styckar jag upp smal ben och smalarmar. Sen så ligger han och skriker och blodet sprutar, som en tsunami!! Sedan tar jag och tänder eld på han, just innan han avlider rädar jag han. Pissar på elden. Sedan ligger han och krälar utan armar och ben, och en sönderbränd krop. Då tar jag mitt shoutgun och splashar huvet på han.. :lol: !! NI kommer aldrig kunna stoppa POSTAL 3, så fort det kommer ut lägs det ut på internet, och ungdomar världen över laddar ner det, så finns det inte i butikerna finns det på internet. Det kommer gå åt som smör, och ALLA 11-16 åringar kommer drömma om det ni kan inte stoppa det!!! : MUAAHAHAHAHAHAHAHAAAA!!!!!!!!!!! :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 (redigerat) Jag är inte ett dugg intresserad av den här typen av spel, men nu tycker jag ändå att Cyper beter sig lite... överdrivet? :blink: Dess utom tror jag inte spelets rykte höjs av att du pratar om det som om det vore en plan att ta över världen i klass med nåt från en superskurk i stålmannen... <_< Redigerat 12 Maj 2005 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 12 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 HAHAHA du e en bra man Cypher!! HAHAHA Men fortfarande det e inte Postal 3! det e ett exension pack till tvåan OK! Så säg Apocalypse weekend istället! Låter mycket bättre! POWER TO POSTAL 2!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Men alltså, spelet är kul att spela ibland, fast om man låtsas att nån i spelet är 0013 är det kul hela tiden. Men Juppy och Cyper är lite för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Ja jag är hjälten eller vad man kallar det :>. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 13 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Du får vara hur mycket hjälte du vill bara du köper Postal 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Altså jag fattar inte hur man kan vara så störd att man har någonting emot Postal 2. Det är ju det bästa spelet som någonsin har tillverkats och det är inte förnedrande. Är det fel at tsjuta ihjäl talibaner så är det väl lika fel att skuta vanliga amerikanare eller irakier. Jag skulle inte ha någonting emott att skuta andra svenskar i ett spel. Det är ju bara för skojs skull. OMG Fucking shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 :angry: :angry: j*vla puckon speciellt cypher lupy eller vad f*n dom heter postal 2 är sämst det låter mer som ett spel för duma j*vlar med hjärnan ner hängd i arslet lås denna tråd jag börjar faktist bli rädd på riktigt att folk kan vara så här inte konstigt att fler folk mördas nu i samhället än vad det gjordes typ för 25 år sen då det inte fans skit spel som postal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 13 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Det e personer som Jag, P.DUDE och Cypher som absolut inte kommer att mörda någon i verkligheten!! Vi har ju vårt Postal 2 att avreagera oss på så vi behöver bara slå av skalen på en taliban istället för att glida ut på gatorna för att slå av huvudet på en riktig turkisk pizza bagare! Det e igentligen bra att spela Postal 2 för då kan man ju prova på att slå av någon huvudet lr tända eld på dom då slipper man ju testa det i verkligheten för att se hur det ser ut! Så postal 2 e faktiskt lite lärande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 nö det är bara ett spel, så man får aldrig veta hur det känns i verkligheten, man blir väldigt frestad, snart kommer det hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.