Salzalada Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Jag har lite frågor: 1. Vilka smileys kan man ha i chatten? 2. Kan man göra så att det står "Strax tillbaka" eller nå't liknande bredvid mitt namn? 3. Hur bli man Elite Chattare? Mer frågor inom kort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 1. Smileys tror jag man kan göra alla som finns i forumet. 2. Nej tyvärr. 3. Man chattar mest av alla. Top 3 i chatten blir Elite Chattare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 1, :) :( :D :P;) :confused: :mad: :cool:;( :love: :thumbup: :thumbdown: :evil: :kiss: :hello: :applause: :banghead: :bye: 2, Man kan byta namn till typ Salzalada[borta] osv men inte som på msn. 3, Man spammar gärnet som jag och nf ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 jag är ju också elite chattare, fast jag aldrig skriver, och itne ens kommer in för ja e bannad <_______< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 (redigerat) Det var väl för att du skrev till admin någon gång att du totalvägrade att vara Elite Chattare trots att du låg i top3. Så nu har du en permanent Elite Chattar rank ^^ Redigerat 12 Maj 2005 av epaaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 (redigerat) tjockis! :wub: Redigerat 12 Maj 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 (redigerat) MeM, hur kan du vara Elite Chattare om du ens aldrig är inne på chatten? Låter ju lite konstigt... :huh: Redigerat 13 Maj 2005 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Same old song, again, again and again. För tillfället är jag permanent bannad (:P) - blev dock frisläppt en gång tidigare när jag fick en perm. bann. Lär väl bli de igen, hoppas jag ;). Antingen är admin lat och inte orkar ändra, eller så är det för att j*vlas. ja har en speciell kärlek till att vara elite chattare, vettu, som ni inte ska reta mig för >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 du fick en 1 månads man, inte permanent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 nu också? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Det kan inte vi se. Man måste vara op för att kolla och ändra sånt :( Troligtvis är det samma som förra gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 ja e på top 3 och GRR :(((((( ja får aldrig vara elite chattare :(((((((((((((( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.