Selene Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Hade Tyskarna vunnit skulle jag tro att vi alla hade tyska som modersmål eftersom troligen skulle sverige ha blivit övertaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 20 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 (redigerat) Just det var glad att Heston var med och slog ner Nassarna, du kan ju typ själv räkna ut att det är liksom ingen poäng i att averka 2/3 av 2054 9 miljarder människor... *edit* Att sverige skulle Prata tyska skulle vara fruktansvärt! med tanke på att vårt språk är en sorts variant av danska inte tyska... Redigerat 20 Maj 2005 av Voice_of_god Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 hmm, finns ju likheter inoim svenskan och tyskan också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Ja, för många. Jag bryr mig inte så mycket om USAs president och så. vi har nog med bekymmer här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Ja, för många. Jag bryr mig inte så mycket om USAs president och så. vi har nog med bekymmer här Vad har du emot USA:s president? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.