Hoppa till innehåll

Hjälp


miniman

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ehh...vad var det tänkt att du inte skulle göra själv utan få hjälp med? Som jag ser det har du redan lagt upp en forum och kan fixa startsidan själv.

 

inget jag kan göra först sidan i anteckningar och sen ska jag bara sätta in den så det blir en hemsida och jag e ej super bra på html så jag uppskatar om du kan göra den åt mig snälla
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Huh? Nyss sa du att du kunde och nu vill du ha hjälp igen. Jo visst jag jag hjälpa dig. Säg bara vad du ska ha så fixar jag det. Gör gärna en skiss i tex paint så jag lättare kan se hur du har tänkt.

 

Använder du IRC någonting? I såna fall vet jag ett bra webbhotell, de kräver att man loggar in i deras IRC-kanal på deras IRC-server varje dag för att behålla sitt konto/webbsida. IRC är ett jättestort chattnätverk om du inte visste.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Huh? Nyss sa du att du kunde och nu vill du ha hjälp igen. Jo visst jag jag hjälpa dig. Säg bara vad du ska ha så fixar jag det. Gör gärna en skiss i tex paint så jag lättare kan se hur du har tänkt.

 

Använder du IRC någonting? I såna fall vet jag ett bra webbhotell, de kräver att man loggar in i deras IRC-kanal på deras IRC-server varje dag för att behålla sitt konto/webbsida. IRC är ett jättestort chattnätverk om du inte visste.

 

jag har nog irc jag har gjort skissen nu här har du den Redigerat av miman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, det är lite svårt att se exakt hur du vill ha det men jag gjorde ett försök. Jag laddade upp det på http://cqr.nu/epaaj/downloads/sida.html

Bara att gå in där och spara det själv.

Om något ska ändras eller läggas till så är det bara att säga till mig ;)

 

nä men den blev helt perfect nu ska jag bara sätta in forumet som hetter www.fuskarligan. tk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, det är lite svårt att se exakt hur du vill ha det men jag gjorde ett försök. Jag laddade upp det på http://cqr.nu/epaaj/downloads/sida.html

Bara att gå in där och spara det själv.

Om något ska ändras eller läggas till så är det bara att säga till mig ;)

 

TK? Såna adresser är jobbigt. Bara en massa reklam. Använde originaladressen du har till forumet istället. Det är bättre.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, det är lite svårt att se exakt hur du vill ha det men jag gjorde ett försök. Jag laddade upp det på http://cqr.nu/epaaj/downloads/sida.html

Bara att gå in där och spara det själv.

Om något ska ändras eller läggas till så är det bara att säga till mig ;)

 

k men om man klickar på hemsida sen på forum så kommer du ju ej in på forumet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Det är för att jag inte visste adressen till ditt forum. Öppna dokumentet själv i tex notepad(anteckningar) och ändra där jag skrivit typ forum-adress eller nåt.

 

k har fixat det nu men du kan du hjälpa mig med en sak till en banner jag behöver en banner ikon till min sida och du vet där det står om banner

så vill jag att du ska skriva saker först min banner som det ska stå fuskarligan på och jag vill järna att där står om du vill att vi ska banner byta så får du e-maila mig eller skriva i forumet till mig jag har startat en tråd om banner bytet så skriv järna välkommen till baka kolla sj

C:\Documents and Settings\Emil Christenson\Skrivbord\sida.htm

Redigerat av miman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...