Hoppa till innehåll

Hjälp


miniman

Rekommendera inlägg

Du skulle inte kunna tänka dig att använda dig av punk i dina meningar? Det är ganska jobbigt att gissa sig till när en mening är slut och en ny börjar. Jag fattar lite men om du vill ha något så får du skriva som folk. Tyvärr ät jag inget bra på att göra banners. Vill du ha en bra så får du antingen göra en själv eller leta upp någon pengakrävande bannerskapare någonstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Du skulle inte kunna tänka dig att använda dig av punk i dina meningar? Det är ganska jobbigt att gissa sig till när en mening är slut och en ny börjar. Jag fattar lite men om du vill ha något så får du skriva som folk. Tyvärr ät jag inget bra på att göra banners. Vill du ha en bra så får du antingen göra en själv eller leta upp någon pengakrävande bannerskapare någonstans.

 

mm k har fixat det nu men du kan du hjälpa mig med en sak till en banner jag behöver en banner ikon till min sida och du vet där det står om banner

så vill jag att du ska skriva saker först min banner som det ska stå fuskarligan på och jag vill järna att där står Om du vill att vi ska banner byta.Så får du e-maila mig.Eller skriva i forumet till mig.Jag har startat en tråd om banner bytet.Så skriv järna.Välkommen till baka. kolla sj

C:\Documents and Settings\Emil Christenson\Skrivbord\sida.htm

så nu har jag gjort med punkt och allt men tror du denna bannern blir bra gjort den sj

här har du länken hemsidan är klar men ej bannern håller på med en nu

http://www.freewebs.com/snappia/Fuskarligan.html

Redigerat av miman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...