Kuzune Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Jag undrar hur man kommer till Aztec-banan. Jag har kollat dem flesta fusk-sidor och det står att man ska klara alla banor på Agent. Jag har lånat spelet förut och klarat alla banor på alla svårighetsgrader men aldrig kommit till Aztec. Hur gör man egentligen för att komma till Aztec? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 24 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Förlåt för dubbelinlägg men kan nån svara eller e de ingen som vet ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Är du riktigt säker på att du klarat varenda bana på alla svårighets grader...PÅ SAMMA SAVE?... Du borde ha Aztec då. Men har faktiskt hört endel andra sagt samma sak som dig...vet inte om det är något fabriks fel, men det skulle ju varit högst ovanligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 31 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jag har lånat 2 olika spel och klarat allt men adlrig fått nån ny bana. Får helt enkelt testa igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Finns ett knapp-fusk att få det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 5 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Jag vet men jag ska försöka klara de utan fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg