Lander Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Kontrollen har ingen klass men Konsollen ser ut som ett kylskåp :P Verkar inte bli snyggaste konsollen på designen men den kan bli bra ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Tycker att den mer liknar Ps2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Va? Den är ju inte alls lik ps2! Såg ps2 ut som ett kylskåp? Nej! Var ps2 ful? Nej! Fast jag har inte förstått hur liten ps3 är än.. Den ser ju ganska stor ut.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Ja, men du kan ju tänka dig att den är stor när man ska kunna ta ut hårddisken, och allt.. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Va? Den är ju inte alls lik ps2! Såg ps2 ut som ett kylskåp? Nej! Var ps2 ful? Nej! Fast jag har inte förstått hur liten ps3 är än.. Den ser ju ganska stor ut.. vart har du set ps3 och jag tror inte att den är lite typ som ps2 kannse konsolen är vit färg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 det finns bilder som har släppts... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Va? Den är ju inte alls lik ps2! Såg ps2 ut som ett kylskåp? Nej! Var ps2 ful? Nej! Fast jag har inte förstått hur liten ps3 är än.. Den ser ju ganska stor ut.. Hade inte du spelat Ps3? ^^ Det sa du i en annan tråd Och kan du skriva om det du skrev så att jag förstår? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Va? Den är ju inte alls lik ps2! Såg ps2 ut som ett kylskåp? Nej! Var ps2 ful? Nej! Fast jag har inte förstått hur liten ps3 är än.. Den ser ju ganska stor ut.. Varför skulle han ha spelat Ps3?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 För han skriver att han bor i japan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Ingen förutom kanske utvecklarna har spelat Ps3... Det har inte funnits någon version man fått spela på än.. Vad jag vet iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Ja, jag tror inte heller det. Och varför skulle han bo i Japan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...31entry501231 kolla där han säger att han bor i Japan och har spelat ps3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg