Pink Tiger Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Jag har precis vunnit hela mario sunshine och vill köpa ett nytt spel men jag vet inte vilket. Kan ni ge några tips? Jag har redan Mario sunshine som sagt, paper mario 2 och luigis manison...................... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 MKDD köp det, det äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 tales of symphonia varar aslänge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 MGS: Twin Snakes tycker ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 tales of symphonia varar aslänge kanske lite för länge....zelda om du inte hade det....värm upp lite inför det nya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 MKDD och Tales of symptonia är rätt kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 MKDD och Tales of symptonia är rätt kul. Ja köp ett av dom lr båda och använd DK om det blir MK:DD hans bananskal äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Nej vet du vad du köper SSBM eller mitt för altenativ MKDD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Jagt tycker att du ska köpa SSBM eller Double Dash.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Super Smash Bros Melee,Mario Kart Double Dash lr om du gillar Zelda spel så köp Zelda The Wind Waker. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Oj jag förutsatte att alla hade SSBM köp det!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Köp MGS: Twin Snakes eller ToS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg