Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Oj jag förutsatte att alla hade SSBM köp det!!! Själv så tycker jag att det är väldigt få som har det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Mario Power Tennis, Mario Golf Toodstoltour, MKDD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 MArio party spelen är bra och resident evil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag tycker du ska köpa: Super smash bros. melee Zelda: The Wind waker Mario kart Double dash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag tycker att du ska köpa Tales of Symphonia, det är ett av mina favoritspel. Egentligen så räcker det inte så länge det beror på om man vill klara om spelet för att unlocka special grejor. Annars tycker jag att du ska vänta tills The Legend of Zelda Twilight Princess kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 SSBM lr MKDD ska du köpa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 ett annat spel som är kul är faktiskt Star Wars Rouge Squadron 3, det har jag haft mycket kul med :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Skulle vara bra om du sa vilka sorts spel du gillar :rolleyes: , men ett spel som man inte tröttnar så fort på och passar de flesta är ju det berömda super smash brothers melee, välfigt underhållande och om du vill veta vad det går ut på: enkelt: du kör med en massa nintendo karakäterer och slåss mot datorn eller upp till tre kompisar :cool: , men du kan ju också köpa donkey kong(a):jungel beat vilket man spelar med bongo trummor och springer omkring och sammlar bananer . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolman4 Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Animal Crossing det händer något nytt hela tiden!Man kan göra vad man vill hela tiden!Man kan skicka grejer till varandra genom koddning och mycket mer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Jag tycker du ska köpa: Super smash bros. melee Zelda: The Wind waker Mario kart Double dash tycker jag med dpm spelen rockar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Tycker du inte att han ska vänta tills det nya zelda spelet kommer istället för att köpa TWW...... Det nya zelda värkar vara as bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg