OrmNjure Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 mac är äckligt...köp en DATOR istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 slår vad om att du aldrig sett, rört eller suttit vid en mac. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Jag tror att jag ska satsta på en Mac Mini... Är den nåt att ha eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 om du har platsbrist och vill ha en läckerburk så... fast den är ju inte så kraftfull om man säger så... vet inte vad de kostar idag men om man kan få en kraftfullare elelr en bärbar för ungefär samma pris skulle jag nog välja den istället. men det är som sagt en riktig läckerburk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 mac mini är soft och så.. kan ju kolla ut den lite själv ^^ http://www.macoteket.com/product_list.jsp?...oduct_id=661158 3755 exkl moms och frakt är ändå rätt schysst.. räkna upp mot en 5-6 tusen på den, sen ska man aldrig hålla inne på att köpa ramminnen. köp ett till 256 mb, så har du superburk för hela livet för 6-7 tusen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnarp Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Har tänkt att ha en liten dator på mitt rum, men ska bara surfa lite på nätet på den och grejja med PS... Är det nå'n ide att köpa en Mac då? Har hört datt Mac är mycket billigare och mindre än Pc... Mac är bäst enkel tyst liten allt ingår i priset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnarp Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Jag tror att jag ska satsta på en Mac Mini... Är den nåt att ha eller? Hel sjukt bra du kommar att bli lycklig om du köper en Macmini jag har 2 stycken ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 jag vill hellre ha en mac en pc faktist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Jag tror att jag ska satsta på en Mac Mini... Är den nåt att ha eller? japp det är smart och sen om du vill ha större shärm ( fel stavat! ) är det bara att köpa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 En mac mini är bra om du vill ha en liten dator^^. Jag har suttit vid en imac globe och det går inte att beskriva känslan!^^ Högtalarna är snygga och musen är ascool! Plus att det är stor och bra design. Layouten är mycket mycket snyggare än på windows! Det är allt jag har och säga, jag vill skälv ha en och jag tycker du ska köpa en imac globe! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg