Gäst data-typen Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Det finns okså 20/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 http://www.download.com/The-GIMP/3000-2192...tml?tag=lst-0-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 20 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 asså ja gick in på den där länken och laddade hem den. men de står jag fick bara hem setup programmet... finns det ngt annan länk som du kan skicka ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Hej! Kan jag få ngt tipps om ett häftigt ritprogram som man kan t ex. göra coola spraylogos på cs?? paint shop pro det laddade jag ner via ares Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 25 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 tackar ja laddar hem det nu!!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 paint där kan man rita! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 photohop elements.... det använder jag, och se bara på mina mästerverk :P <----- denna är dock gjord i paintshop pro ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.