Shark Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 (redigerat) Det finns en kortfilm som jag har i min dator- kan tyvärr inte lägga in den..- och i den visas att en spelare som spelar San Andreas står på San Fierros högsta byggnad och hoppar ner när han fuskar. Han fuskar till sig stora flygplan o t.o.m en skördetröska! Är fusken gjorda med Gameshark, för jag har inte hittat vanliga koder till dem.. :( Redigerat 15 Maj 2005 av Shark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 det kan vara game shark..eller så har han Action Replay Ultimate Cheats For Gta San Andreas.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Ja, jag tror det.. Synd, men ska köpa en sån därm cd!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 hehehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Här är den filmen som jag menade: Här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 ok..jag kan inte kolla på den förtillfället är hos min farsa..han har världens segaste data..och han har inte winzip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Ok, nån annan kan väl oxå kolla på den eller säga till om ämnet.. :huh: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 jag ska kolla på den så fort jag kan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Det lär vara GameShark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Ja, jag tror det. Eller så Action Replay MAX. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg