Paper Mario Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Vilka rare miniGames har ni..Jag har basket, när man springer i den där laborinten och block star..lr vad den heter. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Jag har öppnat dem 3 rare mini-games jag med. Tror ej det finns fler.... Vilket är ditt rekord i grottlöpningen? Den heter ***** alley nånting... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Jo det finns 1 till.. Vene kan kolla vilken tid har du?! (kör mest basket) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Okej. Jag har bara tagit dem man kan få i Solo Modo..... Har du använt micken i solo mode nån gång? Om du menar labyrinten så var det 8 sekunder kvar när jag klarade det...Fick Level 9.... fast det finns 16 level...Mitt rekord i Alley är 28 vinster på rad... Klantade till det rejält... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 17 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Hah okej :) Aa jag brukar använda micken i solo mode.. jah körde lite igår men man får bara dom man redan har :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 jag har alla aven bowsers, Man köper den på star bank :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Okej... Jag har köpt varenda liten sak i Star Bank.-...Varenda liten sida av boken... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 18 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 jag har alla aven bowsers, Man köper den på star bank :D Vad gör man på det sista rare mini gamet då? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 (redigerat) jag har alla aven bowsers, Man köper den på star bank :D Vad heter det sista Rare-mini game....? Jag har nämligen köpt rubbet....Säkert runt 2000 stjärnor.. Iaf 1700.... Redigerat 19 Maj 2005 av Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 jag har inte ens spelet, det verkar väldigt kul måste bara skaffa det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Ja, det är riktigt kul också... Paper Mario: Vet du hur man vinner när man är 3 på Verbal Assault? Den som är ensam vinner ju igämt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 20 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Nä d isste jah inte :) Okej...:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg