the game master Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 jag gillar dom grejerna fast jag laddar inte ner dom kanske en gratis auotominer eller nåt men inte sånt som gör så att man går upp i combat levlar och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Min kompis har gjort den här runescape fusk guiden och ville att jag skulle lägga upp den här, så jag gör det. Innan ni börjar läsa borde ni läsa igenom dena bok, som är historien bakom alla cheats som funnits hitlls, fast mestadels till rs1. http://www.hot.ee/filestore2/BOOK5.CHM Men nu till dom riktiga cheatsen som funkar till Rs2. Börja med att bli medlem på forumen www.kaitnieks.com/scr www.rscheatnet.com www.runecms.com Det finns två riktiga fusk till Runescape, det ena är Scar som är gratis. Scar Det är ett pascal baserat CDE, om du är van vid att programera går det hur snabbt som helst att lära sig att göra egna script. Man kan göra nästan vad som helst med scar, om man har rätt script vill säga, som bästa scripten kostar ofta pengar(runescape cash asså) men det finns många gratis bra. Det finns miners med bankers, autofighters och massor mer. när ni väl lärt er scar kan ni fråga mig efter script jag vet om de flesta. ni kan ladda ner scar här: www.poonscape.com Och här är en guide till scar som ej är skriven av mig och är tyvär på engelska, jag kanske skriver en egen när jag orkar. http://www.scarscape.com/guide.html För att få ut maximalt från scar så rekomenderar jag att använda scarscape, som är en hackad client till runescape som gör det mycket lättare att autoa. Men kostar tyvär 1mil i månaden. Du kan köpa det här www.scarscape.com Roxbot 3d Roxbot 3d är en bot till runescape, som använder sig av java script jag har aldrig testat detta för det kostar 1.5 mil i månaden att använda. du kan läsa mer om det på www.rscheatnet.com. Men vad jag har hört så är inte det här värt pengarna. Andra små cheats På www.runecms.com finns det en auto fighter, powerminer(kostar typ 20$) och massa annat. det var allt för nu kommer lägga till mer nån gång. -------------------------------------------------------------------------------- Jag fattar inget av den här guiden :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Det e förbjudet att macroa o använda skript prylar på RS men inte i verkligheten ..så slut på denna tråd. :P Man blir bannad om Jagex märker att du scriptar eller macroar o.s.v. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 KAN NI HÅLLA KÄFTEN MED ERAT TJAT OM ATT DE E FÖRBJUDET DOM SOM VILL ÄNVÄNDER DET så kan alla tjatiga puckon hålla sej undan :) hur använder man det här script grejen de låter avancerat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Men fuska på rs är lågt! Tänk dom som kämpar för att bli bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 håller med det finns fakrist såna som gör det utan att fuska (och köpa accounter) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Exact! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krille 34 Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Min kompis har gjort den här runescape fusk guiden och ville att jag skulle lägga upp den här, så jag gör det. Innan ni börjar läsa borde ni läsa igenom dena bok, som är historien bakom alla cheats som funnits hitlls, fast mestadels till rs1. http://www.hot.ee/filestore2/BOOK5.CHM Men nu till dom riktiga cheatsen som funkar till Rs2. Börja med att bli medlem på forumen www.kaitnieks.com/scr www.rscheatnet.com www.runecms.com Det finns två riktiga fusk till Runescape, det ena är Scar som är gratis. Scar Det är ett pascal baserat CDE, om du är van vid att programera går det hur snabbt som helst att lära sig att göra egna script. Man kan göra nästan vad som helst med scar, om man har rätt script vill säga, som bästa scripten kostar ofta pengar(runescape cash asså) men det finns många gratis bra. Det finns miners med bankers, autofighters och massor mer. när ni väl lärt er scar kan ni fråga mig efter script jag vet om de flesta. ni kan ladda ner scar här: www.poonscape.com Och här är en guide till scar som ej är skriven av mig och är tyvär på engelska, jag kanske skriver en egen när jag orkar. http://www.scarscape.com/guide.html För att få ut maximalt från scar så rekomenderar jag att använda scarscape, som är en hackad client till runescape som gör det mycket lättare att autoa. Men kostar tyvär 1mil i månaden. Du kan köpa det här www.scarscape.com Roxbot 3d Roxbot 3d är en bot till runescape, som använder sig av java script jag har aldrig testat detta för det kostar 1.5 mil i månaden att använda. du kan läsa mer om det på www.rscheatnet.com. Men vad jag har hört så är inte det här värt pengarna. Andra små cheats På www.runecms.com finns det en auto fighter, powerminer(kostar typ 20$) och massa annat. det var allt för nu kommer lägga till mer nån gång. -------------------------------------------------------------------------------- Inte jag heller :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 tur det inga fler fuskare?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Använd inte den her cpade guiden do e du lika korkad som alla andra her po fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 e du en av dem?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 (redigerat) Men det är väl inte olagligt väl ? :wacko: Inte olagligt? Jo det kan du fråga tex. Blizzard om. Det ska inte finnas fusk till MMORPG's för att det gör bara lagg i spelet. Fråga en RS moderator vad han/hon tycker om fusk... Redigerat 2 Oktober 2005 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg