pollenallergi Skrivet 23 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Det är inte olagligt att fuska på ett MMORPG. Ge dig nu... Det är inte jag som skrivit guiden, utan bara ville vara lite snäll mot min kompis som lagt ner tid på att skriva den.. Och så tyckte jag att det passade med lite fusk på en FUSKsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 säg till han att det va en bra guide...Men kostar alla fusken pengar i månaden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Uhm. Det har jag ingen aning om.. Det enda jag vet är att scarscape är bra men det kostar ju 1 mil i månaden.. Annars kan du ladda ner Scar, det är gratis och det finns många gratis scripts till det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Aja, vi alla har våra åsikter. :S Back to Topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 o en sak, det bryter mot runescapes regler att macroa eller använda till-läggs program o sånt =S tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Ja de bryter mot runescapes regler, men det är inte olagligt. Bara i runescape.. Alla väljer väl om de vill fuska eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 (redigerat) I h8 rs fusk... Men det här ju en fusk sida! ;O Rs Fusk - inte olagligt = Du kan inte få böter Rs Fusk - mot runescapes regler = Du kan bli bannad Redigerat 25 Juni 2005 av katten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Om jag säger att det e olagligt menar jag att det bryter mot runescapes regler ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Ja, men på vissa låter det som att polisen kan komma ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Alla som smörjar att dem inte använder fusk är inte så ärliga. 100&procent säker om Neko får ett program man kan få 10000 gp varje gång man trycker på Kör då tror jag inte han skulle låta bli det. Det här är en fusk sida så dem som inte gillar fusken sluta skriv. Varför säger ni det är egen risk när ni tjatar på andra. Låt några ta risken om dem vill lägg er inte i !!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardCore Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 (redigerat) j*vla noob hoppas du blir bannad för evigt på fuska och rs2! Runescape Jag kan skicka ett auto program som spammar för 100k på rune! §1.2. Min klan är stor och mäcktig mycket bra lvl från 11-105 :D Redigerat 22 Juli 2005 av NesseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 (redigerat) lol från 11-105, hahaha... Och typ de flesta fusken innehåller keyloggers. Redigerat 23 Juli 2005 av megamuppen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg