Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Men är du dum eller? På RuneScape är det förbjudet att fuska man blir bannad.... Men dom kan gärna bli bannade om dom vill.... Det här är inte bara en fusk sida det är ett forum också, man kan med andra ord skriva om lite vad som hälst.

Skrivet

sammanfattning: Det är FÖRBJUDET att fuska i runescape, men inte olagligt!!! polisen kan INTE ta det för att du fuskade på rs. däremot kan du bli bannad!!! fatta alla whiners

Skrivet

Det är sant att det finns ett crackat runescape, men att kunna hacka sig in, eller fuska på det "riktiga" är (tyvärr) omöjligt, detta borde alla som är seriöst engagerade veta om. Jag tycker att det är dålig stil att modsen låtar folk göra sådana trådar.

• 1 månad senare...
Skrivet (redigerat)

håller med föresten finns så man kan klara av att inte bli bannad men det räknas som att hacka serverns ip banner och det kan man mig f*n åka på böter för! så jämför inte ni som inte håller med!

Redigerat av A_2004
Skrivet

håller med föresten finns så man kan klara av att inte bli bannad men det räknas som att hacka serverns ip banner och det kan man mig f*n åka på böter för!  så jämför inte ni som inte håller med!

Igen ide att skriva i en gammal tråd....
  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...