Gäst ShatterHand Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag brukar spela tv-spel vara med kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 hehe, använder mobilen hela tiden *fick den i julklapp* =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Spelar data och GC (Game Cube) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 spela tv spel och vara med kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Holler på med datan. Spelar tv-spel. Dyker. Va med kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag brukar mest spela data och tvspel, surfa, eller va med kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Brukar vara på internet, spela TV-spel m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Jag spelar fotboll,och är med kompisar! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Se på TV, Spela GC, Va inne på internet och sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 spela på ps2 vara på nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 jag spelar data och surfar på nätet och spelar fotboll och är med kompisar och m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FBK rulez Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Är med kompisar data och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.