HozhStozh Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Tjena . Jag undrar hur man får Poké Flöjten ? .. kan du säga vart man fixar den . ja spelar Crystal men det är ju nästan samma sak som på guld/silver. så jag undrar om du vet . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mag_net_ Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Tjena . Jag undrar hur man får Poké Flöjten ? .. kan du säga vart man fixar den . ja spelar Crystal men det är ju nästan samma sak som på guld/silver. så jag undrar om du vet . så här gör du Först går man till Mystis gym.. sen letar man uppe i mitten sen trycker man på A hela tiden och där du hittar är Machine PART...Sen ska man gå till Rock tunnel men man ska Ej gå in dit.Man ska gå till Pokemon Centret som är brevid sen ska man surfa enda ner till ett hus sen gå in i huset och gå längst upp sen hittar du engång och gå in sen gå längst ner och då hittar du en kille han Bossen. Sen ska man prata med honom ..Han kommer ge dig attacken TM07 det är ZAP CANNON.Och du ger honom Machine PART.Och sen går man ut och flyger till LAVANDER TOWN.Sen går man in till RADIO TOWER som är där sen pratar man med en Gentle Man han kommer ge dig EXP.CARD....Sen ska man gå till Vermilion City..Sen ska man gå till snorlax sen ska man trycka på start och sen på Pokegear.Sen ska man gå till Radion och lyssna på sista kanalen det kommer stå POKEMON FLÖJT.. Sen när man har tryckit på B och igen på B för att bort från Menyn sen man ska prata med SNORLAX och han kommer att attackera och han kommer MÖTA DIG LYCKA TILL !!! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Bra tips är att fånga snorlax :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg