Slasktratt Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 mmh. gött att åka pulka i pumashorts. slask rinnande längst innerlåren *rap*. shlurp. speciellt när snön kommer lite längre in. avsvalkande. Citera
Gäst ymphinorx Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 (redigerat) mmh. gött att åka pulka i pumashorts. slask rinnande längst innerlåren *rap*. shlurp. speciellt när snön kommer lite längre in. avsvalkande. Det borde klassas som självtortyr. Är du maschokist 0013? Redigerat 3 Juni 2005 av legendary_lukas Citera
Guggo Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 mmh. gött att åka pulka i pumashorts. slask rinnande längst innerlåren *rap*. shlurp. speciellt när snön kommer lite längre in. avsvalkande. tack för den ingående beskrivningen :P Citera
Slasktratt Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 haha :P idag hade mitt eget hår lockat sig lite under sömnen, hemskt vad många som ska klaga :P Citera
Gäst YoTo Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 Lite fixerade är vi. Jag själv är inte överdriven, men lagom. =) Hår, kläder, lukt osv. är fint och kanske kul. Inget annat. Citera
Scones Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 Håret, kläderna, lukten (jeavligt viktigt) och finnar..Dessa enerverande små saker poppar upp som attans! Men mjao, ja e väll inte överdrivet fixerad precis. Men man vill ju se bra ut, såklart! Citera
Tikal Skrivet 3 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Juni 2005 (redigerat) Kul kalling diskusion grabbar.... :P ja jag vill oxå se bra ut (för er som trode jag var en fattig bondlurk) men jag vill se bra ut så jag själv tycker att jag gör de..... Redigerat 3 Juni 2005 av Tikal Citera
0013 Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 kalsonger spelar väl ingen roll vad man har, vem går och kollar sånt? eh ja? -.- Citera
Gäst Fuel Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Utseendet är PÅ TOK för fixerat!!! Speciellt för kvinnor/tjejer. Det finns många tjejer som mår dåligt för att de tycker att de är fula. Kvinnor/tjejer har en otrolig press på sig hur man "ska" se ut, och det är just därför många mår så dåligt; de ser inte ut som någon Barbie! Killar ska leva lyx på nåt sätt med att de inte behöver vara lika strängt utseende-bevakade, killar ska bara kolla på snygga tjejer... Så fel...! Nu slutar jag hålla med dig p.g.a det där inlägget <_< Citera
Gäst Fuel Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Angående Spirtual: Är det inte lite gay av dig att gå runt i tjejkläder och smink? Citera
Guggo Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Skrivet 8 Juni 2005 låt du folk få göra som de vill.... det angår inte dej Citera
Nain Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Skrivet 9 Juni 2005 Eller hur, alla får ju se ut som de vill. tycker inte du borde gnälla på det! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.