Gäst Fatosh Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Ja men om ni skyller på folk som köper en jacka för 3000 kr, Så får vi reta er för att ni kommer byxor från H&M loppis kapphal o.s.v för 50 kr, och 2 för 100kr >_>. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 (redigerat) Ja men om ni skyller på folk som köper en jacka för 3000 kr, Så får vi reta er för att ni kommer byxor från H&M loppis kapphal o.s.v för 50 kr, och 2 för 100kr >_>. Tyvärr för dej Fatosh så finns det fler datanördar än modoffer, så jag undrar vem som blir retad...? Lugn MeM jag tänker inte slå dig på käften (bara en lätt pungspark men det tror jag att du överlever). Redigerat 23 Augusti 2005 av legendary_lukas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Därför det är mode. Sluta klaga på alla andra bara för ni köper randiga kläder och andra folk köper dyra märkeskläder. Randiga kläder är ju snyggt? Jag köpte en randing Wesc tröja den är skitsnygg, och randigt är visst mode.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 (redigerat) ja, randiga kläder är über tufft ! Redigerat 23 Augusti 2005 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 jag? fjortis? för att jag klär mig som jag vill och känner mig personlig istället för att hoppa runt med JL tröja? Håller helt med :cool: bra mellanmjölk ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Ptja.. JL kanske inte var så lyckat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Själv så e jag nog lite smått "modebög". Ja köper Jeans för 400-500 spänn.. Oftast Davy's eftersom dom e bra mycke billigare än Levi's och Lee. Tröjjor, brukar gå in i sportaffärer, Stadium/Inter Sport. Puma tröjjor, Adidas, Champion.. Alltså inga så jätte dyra märken där heller. Ligger väll på en 100-200 per tröjja.. Skor, 400 spänn sen ger ja inte mer iaf. Just nu har jag ett par SOC Marino. Svarta med 2 vita ränder på sidorna. Mitt hår e en fluff som är ändringsbar efter behov. Ja kalla mig modebög om ni nu vill, ja köper ändå bara det jag tycker e snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Ja så ska det ju vara! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 hmpf.. Man köper dom billigaste jeansen man kan hitta köper en tröja på nån marknad sen har man på sig det -.- vad jag hört/läst så är det så att dom som går i märkeskläder såsåom JL och loveli och allt va det heter "svaga i psyket" visst dom säger att det är deras "stil" men inte f*n tror jag att helt plötsligt så ändrar 50% av sveriges befolkning "stil" till märkesfaggot... STÅ UPP OCH TA PÅ ER VAD f*n NI VILL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orangekola Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Jag är inte precis "märkesbög" eller nåt, utan köper det som är snyggt helt enkelt. Visst, jag har en del dyra plagg, men det är skäl till att jag har dom. Men jag använder allt mellan Flip-Flops och stickad yllemössa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Hmm, tex e "Flip-Flops" mode just nu.men jag skulle f*n aldrig ta på mig ett par :P Asså, vissa av de som kallas "modebögar" kankse bara gillar det som e mode just nu? Tex gillar jag jeans och enfärgade tröjjor med ett tryck på..vilket just nu verkar vara mode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orangekola Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Ja, ungefär. Jag sade det bara för att inte folk ska tro att jag är en bortskämd liten idiot, utan ganska flexibel vad gäller kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.