Gäst ymphinorx Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 @ Mem , jo själv e jag som sagt för snål för o köpa mig ett par brillor. Så vareviga dag lånar jag ett par av nån brud och har kul. Me megahår, säckiga jeans, en limegrön Puma tröja o ett par tjejbrillor kan inget gå fel asså. Du kan ha fel frissa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Nej! Absolut inte ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Grozzer: jag är ej avundsjuk, had ejag vart bög med modet hade jag vart det, tro mig, men jag valde att inte hänga på modeströmmen som alla andra, jag går i kläder jag väljer själv, och kollar inte på vad majoriteten av skolans killar har på sig för att passa in. Jag köper det jag tycker är snyggt, och det som håller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Hellre JL än Converse Skor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Hellre JL än Converse Skor.. Klagar du på mina 1337-dojjor där halva sulan är bortriven, höjden nervikt och snörena knytna under skon? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Hellre JL än Converse Skor.. Det är där fler än honom som gör... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 So? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Fixering om utseendet... Visst... Jag gillar att klä mig i fina kläder och häftiga. Men är ingen galen typ som går runt i tunna kläder på vintern bara för att det är snyggt. ^.^ Bedömmer heller inte andra för deras klädesmak eller så. Men min kompis är en sådan person som inte tycker om vad de andra personer ser ut och är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Det är flera som pratar skit om andra när de bytt stil -- "neeej, nu vill hon/han bli som vi" eller "men kolla, vad är det där hon/han har på sig för något??" Bakom ryggen på dem förstås. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Hellre JL än Converse Skor.. skulle också kunna tänka mej att klaga på converse. Men endast av anlednigen att de är obekväma, de passar inte mina breda fötter och höga vrister :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Jag gillar min frisyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 jag älskar min frisyr ! men jag har fått höra att den ser ut som luke skywalker (från de gamla filmerna) så den är nog ionte så snyg som jag tror :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.