Slasktratt Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 nej chihuahua, personlighet och mode är två förbannad olika saker. sen finns säkerligen en massinvandring fjortisar i din hemtrakt också. du borde se oss äkta pojkar. äkta vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 18 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Opersonlig? utan "konstiga" kläder och begrensat utseende? lägg av! har man dom kläder man själv vill ha har man banne mej mer personlighet än de fjortisar som kutar runt.... klackskor sedan... de enda man gör är att slita sönder hälsenan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 jag? fjortis? för att jag klär mig som jag vill och känner mig personlig istället för att hoppa runt med JL tröja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 JL tröjor *Rysningar ända ner till knävecken* Om man köper en JL tröja så e det f*n bara för att man e ett mode freak.Ja menar..Tröjor i olika färger där det står JL på..Hur nice e nu det sålänge man inte heter typ Johannes Larsson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 JL är inte längre ett klassmärke. Folk vill ha det enbart för att alla deras kompisar har det. Det är inte ens särskilt snyggt. Själv köper jag det som jag tycker är snyggt, oavsett om det är dyrt eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Har väll ganska många märkes kläder men jag hadde aldrig fått dom av morsan om de inte hadde varit för att hon får 40% Rabbat på alla butiker som det företaget som hon jobbar för äger, för utom en mobil butik :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 jag använder inte ens kläder... eller där tog jag nog i, men i alla fall inte bra kläder :P muhahaha alla potatis skalare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 jo du har ju tiger tröjor och så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Jag använder helst bara bekväma kläder....Fula eller snygga doesn´t mather... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 hehe, jag ser mina kläder som snygga och bekväma, tro det eller ej, det finns faktiskt sånna kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 jag har bara kläder som jag gillar. då blir det ofta det som ligger framme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 hehe, jag ser mina kläder som snygga och bekväma, tro det eller ej, det finns faktiskt sånna kläder hehe...Då kan inte jag påstå att mina är snygga...dessvärre ofta lortiga... Dock så har jag inga obekväma kläder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.