The Balrog Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 nej inte såna finkläder men riktiga mode kläder... men det är dyrt... ...och gay, och du som ska vara en karla-karl som är emot homosexuella? Du klär dig ju som dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 hmm... så det är bögigt med modekläder ? Du har ju berättat länge och väl om alla dina märkes kläder.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 det är inte bögigt att ha mode kläder... det är stil och snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Bögigt med modekläder... Roligt skämt, kan du några fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 för första gången framstår inte jag som onormal... men the balrog varför tycker du som du gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 varför han tycker att hans Levis jeans är jätte tuffa och att modekläder är bögigt? hmmm svår fråga. Men dubbelmoral på hög nivå är det iallafall ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 (redigerat) orka dubbel post Redigerat 7 Oktober 2005 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Levi's jeans är inte mode! Det har burits av äkta män i 100 år! Emilio, JL gucci o.s.v däremot är bögigt! Och du Capone som är sån bög''ogillare''(törs jag säga hatare?nä) Du beter dig lite bögigt när du är så bestämd på att ha dyra modekläder, det är så bögarna håller på vet du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Levi's jeans är inte mode! Det har burits av äkta män i 100 år! Emilio, JL gucci o.s.v däremot är bögigt! Och du Capone som är sån bög''ogillare''(törs jag säga hatare?nä) Du beter dig lite bögigt när du är så bestämd på att ha dyra modekläder, det är så bögarna håller på vet du. Hur vet du?, har du varit en? (Inget illa menat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Levi's jeans är inte mode! Det har burits av äkta män i 100 år! Emilio, JL gucci o.s.v däremot är bögigt! Och du Capone som är sån bög''ogillare''(törs jag säga hatare?nä) Du beter dig lite bögigt när du är så bestämd på att ha dyra modekläder, det är så bögarna håller på vet du. hmm... så bögar är inte män då ? och jo, Levi's jeans är mode, precis som Crocker,Disel,Acne osv..... Och jag skulle nog påstå att man kan kalla capone en bög hatare..(inget illa menat capone ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Jag gillar märkes kläder och gillar inte levis så mycket. Jag brukar ha på mig. Peak Von dutch Diesel Armani Kommer inte ihåg alt, Och om det är folk som håller på och retar folk för att dem fått fina märkes kläder, Och dem har bara påhittade märken som Firefly Comp eller nåt så kan dem dra åt h*lvete ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 gillar inte peak och von dutch så mycket, däremot finns det andra märken som är helt ok ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.