The Balrog Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Vafan är det här för stuga? Man kan ju tro att alla är bögar! Fram för Levi's och musikbandströjor!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Guggo, Alla har andra smaker. Folk gillar Puma, D&G, J lindeberg. Fast folk brukar överdriva t.ex. När dem får en We tröja eller levi's så har dem på den 1 hel vecka !. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 mjo, klart att alla har olika smak (tur är väll det :) ) the balrog: homofob ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 mjo, klart att alla har olika smak (tur är väll det :) ) the balrog: homofob ? Nej, men jag hatar Mainstreamare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 mjo, klart att alla har olika smak (tur är väll det :) ) the balrog: homofob ? är det fel att vara homofob? jag har många fina märken men de finns en sak jag aldrig skulle sätta på mig och det är JL tröjor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 lite utjatat med JL tröjor faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 det är så fula... dessutom var de populära för 2 år sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Åh gud asså! De va lixom populära fö två år sen! åh gud då kan man ju ba inte ta på sig dom igen lixom! då blir man ju lixom värsta tönten lixom! Ni är fåfänga som ett par tjejer capone&Guggo. Och när killar är fåfänga som ett par tjejer, blir de feminima, och feminima killar är BÖGAR. Oj, homofoben Capone är bög. haha. Riktiga män är inte modebögar, men Capone, nu vet jag hur du är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 jag vill bara visa att jag har mycket pengar... det är fult att skryta men svårt att låta bli... dessutom vem har 2 år gamla tröjor? jag är emot homosexualitet, fråga vem som helst så jag kan inte vara lagd åt det hållet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Jag har ett flertal gamla tröjor. Jag kan inte se att de förändrats märkbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nice Time Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Man Vill Se Bra Ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 jag vill bara visa att jag har mycket pengar... det är fult att skryta men svårt att låta bli... dessutom vem har 2 år gamla tröjor? jag är emot homosexualitet, fråga vem som helst så jag kan inte vara lagd åt det hållet ''Visa att du har mycket pengar'' varför måste du visa det då? Jag har mycket pengar, men visar det inte särskilt mycket..Och du och din bror som verkar så främlingsfientliga, är likadana som turkarna, osm köper Emilio och Jl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.