The Balrog Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 1.Det är snyggt med Metallica t-shirt 'å jeans också TYCKER JAG 2. Det är hårdrocks-STIL 3.Hänger med, det gör jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 säger du att modekläder är rock kläder? det är det INTE!!! jag slår vad om att du inte gillar mode för att du inte har råd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 säger du att modekläder är rock kläder? det är det INTE!!! jag slår vad om att du inte gillar mode för att du inte har råd... Haha, jag har mer än råd.MIn farsa é chef för ett framgångsrikt företag. OCh nej jag har inte sagt att rock é mode, men eftersom jag e hårdrockare, så har jag ju hårdrockstil. hårdrocks stil är ju en stil..Jag slår vad om att du bär modekläder för att du inte vill avslöja din egentligen fattiga identitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Oj, shit vad du är tuff ! så kom vi till detta med skryt igen..... alltså, jag om Xade tycker att modekläder är tufft så kan väll han få göra det utan att bli kallad bög, så kan du få tycka att hårdrocks kläder är tufft utan att folk kallar dig saker. Alla tycker olika och har olika stil. Om ni fortsätter slå vad så kommer ni bli fattigare än en buddist munk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Mitt meddelande var inte till för skryt, utan för att meddela Xade att jag inte är fattig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Då ser jag ingen orsak till att inte bära modekläder... De kläder du bär har förmodligen en gång i tiden vart mode kläder också... alltså kan du lika gärna köpa kläderna nu. Eller gillar du inte att vara fin klädd? OBS! jag är inte fattig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Anledningen kan ju vara att han inte tycker det är snyggt du vet alla har olika åsikter vad som är snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 men nån mode måste han ju tycka är snyggt... jag tycker själv att det är dumt att inte köpa spilrans nya kläder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Har aldrig nånsin köpt kläder bara för utseendet. När jag läser detta inser jag hur tacksam jag bör vara för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 varför köper man annars mode kläder? jo för att de är snygga och visar att man har stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 varför köper man annars mode kläder? jo för att de är snygga och visar att man har stil Tycker du ja men alla har inte samma smak. Mode är ju nån känd person som har på sig en viss typ av kläder och då blir det mode utav vad han/hon tycker är snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Men det finns inte bara en typ av modekläder, utan flera. gillar man ingen är man för unik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.