Nain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 I min skola blir man klassad som tönt om man är pluggis, laglig m.m. :( själv är jag mitt imellan så jag "duger"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Så du är inte helt clean i brottsregistret? men wtf, orka whajna, alla skolor har sin ribba för hur man ska vara. sen får man bara följa det. jag dras inte så lätt till grupptryck, inte. men jag vet att de suger om allt folk går runt och kallar nåt dumt om man ser "annorlunda" ut. life can suck. really hard. men orka liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Vafan kör er egna stil, om det e att ha kläder som alla andra..Kör på det, om ni istället kör en helt annan stil..Whatever sålänge ni tycker det e snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Så du är inte helt clean i brottsregistret? men wtf, orka whajna, alla skolor har sin ribba för hur man ska vara. sen får man bara följa det. jag dras inte så lätt till grupptryck, inte. men jag vet att de suger om allt folk går runt och kallar nåt dumt om man ser "annorlunda" ut. life can suck. really hard. men orka liksom. har du inte en uppgift att motverka klassskilnaderna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 jo, det är väl tänkt så - men testa själv, tillslut kommer du också fram till att man bara för leva med klasskillnad. man kan däremot minska den, men inte utplåna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jag sa heller inte utplåna, jag sa motverka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 vad har detta gått över till nu då? en debatt om kommunism? menar ni att man hamnar i olika klasser beroende på hur man ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 (redigerat) vad har detta gått över till nu då? en debatt om kommunism? menar ni att man hamnar i olika klasser beroende på hur man ser ut? Nej, men på min skola så hamnar man inte klassad av omgivningen, men personer runtomkring tänker ut en klass åt en.Men de säger inte det högt. och att dessa klsser inte är jättebra eller tycker du något annat? Redigerat 2 Juni 2005 av legendary_lukas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 kalsonger spelar väl ingen roll vad man har, vem går och kollar sånt? jag använder inga kalsonger alls :S Jag har Puma shorts med insydda underbyxor... aah mkt skönare än tajta,svettiga,klibbiga,bajsiga kallingar -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 kalsonger spelar väl ingen roll vad man har, vem går och kollar sånt? men ar du att tajta,svettiga,klibbiga,bajsiga innerkallingar är bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 kalsonger spelar väl ingen roll vad man har, vem går och kollar sånt? året om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 kalsonger spelar väl ingen roll vad man har, vem går och kollar sånt? Det blir ganska kallt vill jag påstå.snöbollskrig i shorts, nä usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.