Pulpen Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 kalsonger spelar väl ingen roll vad man har, vem går och kollar sånt? du låter som nån j*vla hip hoppare som har större kallingar än shorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Brukar fixa håret varje dag, ta lite roll on ibland och viktigast av allt ............. Ha på sig nån Fotbollströja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 har aldrig i mitt liv fixat håret, det orkar jag verkligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 jag måste fixa håret varje morgon, mamma låter mig inte gå till skolan om det ser ut som ett bombnedslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Jag har grönt hår faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Svart som blänker grönt i solen? För limegrönt eller dylikt vägrar jag tro på. xD Iaf så fixar jag håret, lukten och kläderna innan jag piper iväg till skolan eller vad jag än gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 kalsonger spelar väl ingen roll vad man har, vem går och kollar sånt? Visst, hip-hopare om man lyssnar på The haunted B) Men iaf så använder jag shorts SOM kallingar, inte kallingar under shortsen och sen ignet över de -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 LoL, det är så dig, OOIE! Jag brukar iaf bada utan underkläder, men vem vet hur OOIE badar.. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 damn asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 LoL, det är så dig, OOIE! Jag brukar iaf bada utan underkläder, men vem vet hur OOIE badar.. ._. OOIE? Menar du 0013? Jag badar med kalsonger under badbyxorna, men har inte detta spårat ut lite nu? men det ser man ju ändå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 kalsonger under badbyxorna ?? okej........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 själv så är det ett mirakel ifall jag ens andvänder badbyxor när jag badar... är nog inte så utseende fixerad, var det förut när jag körde med tuppkam... skipa det nu :P kör hel rakad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.