Kriitan Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Hello everybody! :D Jag har inte spelat Pokemon på jättelänge, men igår när jag städade mitt rum så hittade jag Pokemon Guld bland allt bråte... :P Nu är jag på Seafoam Islands, (eller om de heter så, iaf öarna vid Cianwood) i grottan där det verkar som att Lugia borde finns i... Men var det någon Lugia där? Icke. Men finns ens Lugia i pokemon Guld? :unsure: Eller har det något att göra med "gubben" som säger ungerfär "I heard a roar from deep inside the cave"..? Nu är jag väldigt förvirrad... Hjälp mig, någon? :blink: /Kriitan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Du ska klara pokéligan och ha hittat maskindelen som en rocket medlem hade stulit, sen ska du till staden där Brock är gymledare och prata med en gubbe som går omkring i utkanten av staden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kriitan Skrivet 20 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Okej, ska man klara alla gym först..? Ojdå, vad jag har glömt! :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kriitan Skrivet 21 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Okej, ska man klara alla gym först..? Ojdå, vad jag har glömt! :wacko: (Då menar jag även alla gym i Kanto) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Okej, ska man klara alla gym först..? Ojdå, vad jag har glömt! :wacko: Nej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 du måste ha silver wing för att se luiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Gubben ger dig silver wing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg