Cyper Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 (redigerat) Har gjort en film från övernaturliga saker i SA. Kort på ufon,big foots, leatherface m.m. Jag garanterar dock inte att detta är 100% sant, men det är i allfall värt en titt. På med högtalarna. Gå längst ner på sidan klicka på ''Free'' vänta ett tag (2-3min) sen går du längst ner på sidan igen. http://rapidshare.de/files/1836318/Weird_Storys.WMV.html Redigerat 18 Maj 2005 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Ja, det är väldigt mystikt.. ;) Men jag vet inte vad du har för humör när du gjorde filmen, men att börja skrika på slutet är en väldig dålig idé.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 18 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Ja, det är väldigt mystikt.. ;) Men jag vet inte vad du har för humör när du gjorde filmen, men att börja skrika på slutet är en väldig dålig idé.. <_< :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 (redigerat) Ja, det är väldigt mystikt.. Men jag vet inte vad du har för humör när du gjorde filmen, men att börja skrika på slutet är en väldig dålig idé.. <_< :P på dig! :P Om du nu har börjat med en sån här tråd, kan jag oxå lägga upp filmer, om det är ok med dig, Cyper? :P Här är den första filmen, som han som spelade använde Gameshark eller Action Replay MAX, eller nåt.. http://rapidshare.de/files/1836787/wannabe2.zip.html Redigerat 18 Maj 2005 av Shark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 18 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Jag vågar inte lägga WinRaR filer, efter som jag lär få svara på massa frågor från folk hur man laddar ner det. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Menar du hur man laddar ner filen på den där sidan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 18 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Nej hur WinRaR funkar.. jaja, filmade du med digital kamera? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Jag har den inte för tillfället. Förresten är det bilder som jag skulle kunna fota med min digital kamera men jag har inte USB kabeln till det, utan bara hos min andra förälder, så jag kan inte göra nåt med det. DÄrför ville jag sätta över det på ett USB minne så då skulle det funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 k*k film :cool: Lite mysko allt ja.. Men varför skrek du i slutet?? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Ja, jag u´ndrar det med.. Så dålig humor kan du väl inte ha, Cyper? :P Här är en till väldigt konstig film som jag undrar hur man har gjort: Klicka här!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 DU BORDE VARNAT FÖR DEN LÄSKIGA BILDEN I SLUTET!!! :evil: :cry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 19 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Jag la inte ner så mycket tid på filmen, utan mer på texterna. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg