Avregistrerad Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Hej!!!!!!! Mitt simcity 4 funkar men när jag spelat 15-30 min så stängs det av..... sen när jag spelar kan det va på typ 10-20 min. Det är jätte jobbit... vad kan det va för fel????? :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joel Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 testa att avinstallera och sedan installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Det har jag gjort!!!! :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 jaha de hände samma sak med mig men har du 3d-kort? man måste ha de föör att kunna spela sen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag vet inte... måste fråga Morsan. Jag kan inte sånt :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Vi vet int om det är ett 3d kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Man måste ju veta om man har 3D-kort.. Suck.. _________________________________________ Thomas Gustafsson faller! Thomas Gustafsson faller!... Nej! Förlåt mig, han skymdes bara av en snödriva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Det går inte att spela utan 3D kort, tror jag. Men jag har samma problem, testa med en bättre dator eller med att uppgradera Sim City 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 25 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Men min dator ska det ju funka på. för min är faktiskt jätte bra. Utan att skryta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Det går inte att spela utan 3D kort, tror jag. Men jag har samma problem, testa med en bättre dator eller med att uppgradera Sim City 4. det går och spela med utan 3-d kort men spelet stängs av efter att man spelat i 20 elle 30 min. förresten 3d kort e ett g-force (3d kort) förresten har du msn ? jag kan hjälpa dig me de!!! min e [email protected] :new_2gunsfiring_v1: :new_bluegrab: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Nej jag har inte MSN tyvärr. Kan man ställa in något i själva spelet SIM city för att det bara ska använda. Euh hur vet man vilken version av Direct X man har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Man kan säkert sätta ner grafiken eller ta bort nåt onödigt typ skuggor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.