The snake Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 San andreas är jobbigt för när jag startar ett nytt game så ångrar jag mig hela tiden när jag köper kläder och hus för man kan inte ge tillbaka kläderna eller husen så jag måste starta om allt. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 För det första: varför börjar du om då?? :bah: För det andra: Ha två st minneskort så kan du starta om spelet men sparar spelet på det andra kortet. Så gör jag! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
staffan_kul Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 hur kopplar man av släp på lastbilar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Det kan man inte göra, bara om man svänger riktikt hårt. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 det e sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The snake Skrivet 21 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Jag ska inte börja om igen för jag har kommit hjätte longt nu. Jag är lite lengre en det uppdraget som man ska kasta sådana flaskor som börjar brinna i fönstrena i ett hus och sen ska man rädda en tjej därinne. :D :lol: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Bra.. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Jag ska inte börja om igen för jag har kommit hjätte longt nu. Jag är lite lengre en det uppdraget som man ska kasta sådana flaskor som börjar brinna i fönstrena i ett hus och sen ska man rädda en tjej därinne. :D :lol: :) Så du är fortfarande bara i Los Santos?? :P http://www.my-smileys.de/smileys2/allocafe.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Jag varvade det det 3 dagar efter det kom ut. Jag råder jag dig till att inte köpa några hus I Los Santos. Eller vänta, ett hus där är faktist mycket fint. Det ligger vid Verona Beach, nära Piren. (stavning?) Vänta tills du kommer till San Fierro, finns mycket finnare hus där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Man köper ju inte hus i spelet för att det ska vara fint!! Det viktigaste är ju om huset har ett stort garage! Huset på Mullholland är bra att ha, det med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Man köper ju inte hus i spelet för att det ska vara fint!! Det viktigaste är ju om huset har ett stort garage! Huset på Mullholland är bra att ha, det med. Ja, det är viktigt med garage. Men jag köper ändå inte villket hus om hälst. Ska vara fin gård, fint där inne, ett bra garage (eller inte). Enligt mig finns det inget bra hus i L.S, förutom ett som ligger i Verona Beach Och Madd dogs cribb, och ett ovanför det. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Man måste köpa alla hus för att klara spelet 100% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg