Apoca Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 allt komer återhämta sig efter vi dött, dinusariurna dog ju av en "komet" som utplånade "allt" vi lever ju idag, det kanske tar några 100 000 år men sen så kommer det komma "nya" människor som kommer upprepa allt, och dom kommer inte ens veta om att vi left Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Vi människor kommer att ta kol på oss själva, det är inget antagande det är ett faktum. Se bara hur vi behandlar miljön, vi utrotar djurater så att dom aldrig kan existera på jordes vi släpper ut avgaser och skräp m.m. Först kommer alla djur dö ut för att vi jagar ihjäl alla för kul skull sedan dör alla växter och vattnet torkar ut. Utan växter finns inget syre så då dör vi! Något åt det hållet kommer att hända! Alla kometer som vi varnas för kommer inte att hinna hit innan vi är utdöda och då har vi dödat allt liv! Ja, precis.... Vi får börja köra på eldrivna bilar....och så vidare...Annars blir det för mycket växthuseffekt, eller hur jag ska säga det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 TYp att Vladimir Putin och Gerhard Schröder går ihop o krigar mot U.S.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Krig kommer döda många men aldrig alla. Så krig lär inte bli vår undergång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Inka folket har förutspått 2 världskrig under 1900-talet... Dem spådde massor med naturkatastrofer i början av det andra milleniumet... Och dem har spått massor med sjukdomar i början av andra milleniet också... Allt detta har dem haft rätt i (Sjukdomar = SARS etc... Naturkatastrofer = "Gudrun", Tsunamin, Jordbävningar ETC...) Dem har även spått att det skulle komma ett till lite större krig med någon av dem stora krigsmakterna inblandade. (Kanske USA som höll på och slogs mot Irak) MEN år 2011 så kunde dem inte se längre, det ända dem såg var en stor komet som störtade på jorden, sen blev det svart... Längre än så har dem inte kunnat spå eftersom dem hela tiden ser samma sak varje gång. På så vis tror jag att jorden kommer gå under år 2011 av en jätte komet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Snälla nån, sånt ska man inte tro på, bara chansningar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 21 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Ja, det finns i nåt med att hur man behandlar jorden. Men tror inte att kommeten gör nåt större skada, den ska slå ner 2019, och tills dess har man kommit på en lösning hur man förgör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Jag tror att någon komet kommer att träffa jorden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 (redigerat) [EDIT] Nessen gillade nog inte vad jag skrev... Allvarligt tror jag att solen kommer slockna, USA kommer spränga oss i luften ( :P ), en jättejordbävning eller en meteor... Redigerat 21 Maj 2005 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 asså f*n va du ljuger Ragnarök :/ Desutom så säger alla att det ska komma kometer, 2011, 2013, 2017, 2019, 2031 osv -.- Man kan inte förutspå kometer, så är det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 (redigerat) Eftersom att Ragnar är en seriös person så tror jag honom... AAH!!! JORDEN KOMMER ATT GÅ UNDER OM 6 ÅR!!! Redigerat 21 Maj 2005 av Salzalada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 f*n heller -.- Inka folken blir bara utrotade år 2011 eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.