Guggo Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 jo... att solen kommer att växa så stor finns det bevis för. Så gör alla andra stjärnor som dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 jo... att solen kommer att växa så stor finns det bevis för. Så gör alla andra stjärnor som dör. inte för att vara emot o sånt säg till mig några bevis på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Att alla andra stjänor gör så. Det har forskare suttit och glott på i åratal och alla stjänor har gjort lika dant. Så varför skulle inte solen göra så ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Att alla andra stjänor gör så. Det har forskare suttit och glott på i åratal och alla stjänor har gjort lika dant. Så varför skulle inte solen göra så ? ja men det e det frågan man måste hitta svar till varför...så då finns det efterallt så stora bevis skulle säga att det var ett teori i sånna fall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Jag tror att vi kommer utplåna oss själva, när nån korkad person uppfinner nånting kraftigare än atom bomben och terroristerna får hemskare idéer. Om de kan spränga sig själva varför skulle dem inte spränga allt mänskligt liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 Jag tror att vi kommer utplåna oss själva, när nån korkad person uppfinner nånting kraftigare än atom bomben och terroristerna får hemskare idéer. Om de kan spränga sig själva varför skulle dem inte spränga allt mänskligt liv? ja men jag undrar när den sorten av bomb ska komma..intressant fakta:atom bomben uppfanns av albert einstein av misstag,han gjorde ett fel och då blev det ett atom bomb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king_nilsson Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 "vad blir jordens undergång?" mitt svar: cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 "vad blir jordens undergång?" mitt svar: cool! vad har cool med detta att göra..???ska "cool" vara det största skälet till jordens undergång...elr,vad menade du..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king_nilsson Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 (redigerat) "vad blir jordens undergång?" mitt svar: cool! jag tror att jordens undergång kommer att så cool ut, eller om vi ruttnar sakta genom att dränka oss själv i våra egna avgaser, men det skulle suga Redigerat 16 November 2005 av king_nilsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 Ja , många medlemmar här är ju under 10, så man kan ju inte förvänta sig bara seriösa svar/tankar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 flera tusen meteorer är nära jorden varje dag..... än har ingen träffat Haha den var bra du... Forskarna på N.A.S.A. forskade fram förra året att det är en meteor på väg mot jorden. Det är så att det är 60% chans att den missar det betyder att den förmodligen kommer träffa 10:e av jorden och därför kommer den skapa en lika dan händelse som månen och det betyder att om den träffar en 10:e så kommer det bli ungefär +10.000 grader celsius precis där den träffar och sprida säg runt jorden och när värmen täcker hela jorden kommer jorden att vara ungefär +3000-5000 grader celsius. Detta betyder att jorden kommer få en till satelit (måne) som kommer att cirkulera runt jorden och nästa gång en meteor är påväg imot jorden är det bara 90% chans att den träffar. Forskarna har forskart mer detta året och kommit fram till en den bör paser/träffa jorden om ungefär 15-27 år :D LÄS! Läser mycket av vad N.A.S.A. kommit fram till mitt intresse är ju astronomi :D! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 NÄRA sa jag.... det betyder inte nära som vi menar det, utan nära i rymden. Det flyger runt en massa stenar i rymden, och de är "nära" jorden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.