Fusion Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 NÄRA sa jag.... det betyder inte nära som vi menar det, utan nära i rymden. Det flyger runt en massa stenar i rymden, och de är "nära" jorden just det många e nära till och med för nära,så man vet aldrig när en elr flera tar tågspåret mot jorden och orsakar mycket förödande...men vi får se man e ju inte säker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Fusion: Acceptera att solen växer!!! kometer är helt klart det som dödar oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 Fusion: Acceptera att solen växer!!! kometer är helt klart det som dödar oss Jag får väl tycka vad jag vill,så som du tycker om dina konstiga åsikter.Ifall stjärnorna växer betyder det väl inte att solen måste växa. Man kunnde säga att det är en teori,och ingenting annat än det,och därför måste man forska vidare om detta,ifall solen växer eftersom dem kanske har undersökt stjärnorna men det betyder inte att solen har samma egenskaper så att dem kan utvecklas på samma sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 hahahahaha, om du inte visste det så är solen en stjärna ! hahaha, dessutom kan man inte tro inom detta, det är så det blir... hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 hahahahaha, om du inte visste det så är solen en stjärna ! hahaha, dessutom kan man inte tro inom detta, det är så det blir... hahaha Men va f*n hur trög får man bli?Läs det jag har skrivit noga,jag vet väl f*n att solen är ett stjärna,men då betyder det inte att dem har samma egenskaper! *SUCK* *SUCK* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 jo. Eftersom alla stjärnor som forskare har tittat på gjorde så, så skulle solen vara ett enormt undantag. dessutom växer den med någon centimeter per år. Detta kan man enkelt ta reda på genom att heltenkelt räkna omkretsen på solen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 (redigerat) jag vet inte om jag kan debattera med xade,längre pga några orsaker jag fick höra idag...tackar för mig än så länge,men jag vet inte när jag kan debattera igen kanske idag kanske imorgon...vi får se.. Redigerat 18 November 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 på typ sidan tretton skrev jag en liten uppsats i vad man nu ska kalla det, fysik och kemi eller nåt....en komet har inte en chans mot vår atmosfär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 en meteor skulle väll klara sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 på typ sidan tretton skrev jag en liten uppsats i vad man nu ska kalla det, fysik och kemi eller nåt....en komet har inte en chans mot vår atmosfär... Tror inte dinosaurierna håller med dig. Klart det kan komma igenom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 en komet består av is och grus. En meteor är en stor sten. Det är en av teorierna på det som dödade dino. Kometer kan vi vara helt lungna för. Efter som de i princip smälter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 det VAR en komet/meteor som dödade dinosaurierna. och det kommer döda oss också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.