Nain Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 jag har inte riktigt fattat hur man lägger ut nyheter. hur gör man det och får man nåt för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Tryck där och du kan skriva in för att få en nyhet på sidan. http://www.fuska.se/nyheter/ny.php?v=nyhet Den måste bli godkänd och då tjänar du 50 fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 100 FuskaMynt ;) Dock är det hårda regler på nyheterna. De måste vara skrivna av dig själv och ha bra stavning. Dessutom skall du ange exakt källa till var du hittade nyheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 okej... då fanns det! Har också letat efter det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 (redigerat) Jag har en fråga: Vars finns det en ställe där man kan trycka på förstasidan för att lägga in ett Nyhet? Det skulle gjärna behövas ;) [edit] jag menade nyhet men jag skrev fel] Redigerat 22 Maj 2005 av 33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Jag har en fråga: Vars finns det en ställe där man kan trycka på förstasidan för att lägga in ett fusk? Det skulle gjärna behövas ;) http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=27265 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 (redigerat) Oj jag menade nyhet förresten ;) Finns det ett ställe där man kan trycka för att få fram en ruta för att skriva in en nyhet? Redigerat 22 Maj 2005 av 33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Ja, gå in på en nyhet och tryck på lägg till nyhet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 när kommer nyhetsarkivet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Såfort jag har tid och ordna det :) Borde väl komma innan slutet av denna vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 (redigerat) Vad bra :) Då behöver man inte oroa sig för att skicka in en nyhet som redan finns, och att man få lite mer fakta om spel/tillbehör m.m. Redigerat 24 Maj 2005 av 33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.