Guggo Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 kan man inte öppna ett nytt forum för bärbara konsoller? med under forum för GB , PSP, Gizmondo, o Ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 PSP har inte ens släppts till Europa och det är rätt så lång tid kvar (ca ett halv år tror jag) När PSP kommer så finns det ett forum tills dess tror jag att alla vet vart "övriga konsoller" finns :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 psp finns ute.. det är bara .eu versionen som inte gör det. :D psp sälj redan i många svenska onlinebutiker i både .us och .jap version så det är bara att beställa en. själv duger det med .jap versionen åt mig.. B) så ett psp forum vore kanske inte en så tokig ide.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.