PCH Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 (redigerat) Kommer du komfirmera dig ? Det kommer iallafall inte för att jag tror inte på gud , en i min klass kommer komfirmera sig bara för att man får saker :blink: Skriv var för du inte kommer komfirmera dig eller var för du kommer att gjöra det Redigerat 19 Maj 2005 av PCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Okej, seriöst.... Jag gick på konfirmation i 1 månad. Sedan slutade jag.---- Men jag konfirmerade mig bara för lägrena... Det var så tråkigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 jag konfirmerade mej..... det var lite segt o gå i kyrkan innan o fylla i en j*vla bok..... men fy f*n vad kul jag hade på lägret ! lätt det bästa jag gjort på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 nästa år, ja. ska bli fett kul. drama/musik-gruppen. jag tror inte heller på gud. men jag ska ändå gå, ska gå utav några orksaer då, i inbördesordning. • En kul grej • Träffar nya skumma människor • Intressant • Gått på kristen friskola hela livet tills nu, känns lite "måste" • Presenter. Bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 hmm, blev nästan lite troende på mitt läger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 hjärntvätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 hehe, ja lite, men det guck över när jag kom hem :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 hmm, blev nästan lite troende på mitt läger hehe.,.. okej... Jag slutade konfirmationen stunden innan min första föreläsning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jag konfirmerade mig. Men våra präster var helt usla. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Gick i söndags skola underen lång tid när jag var liten, jag höll på att konfimera mig men hoppade av innan det blev officiellt, och jag spelade stripp poker på ett av de läger jag var på, f*n ingen på de lägrena var inte egentligen troende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 jag konfirmerade mig... konfirmerar då, slutar väl om 2 veckor eller nåt. fanns många snygga tjejer på lägret...hehe.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 ja, det är väll den främsta anledningen till att man konfirmerar sig :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.