dark aldora Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 JAG BYTER MIN RUNESCAPE GUBBE MOT EN TIBIA GUBBE "NAMN RONALDOYURIJ" LVL_:53 SKILLS STRANGE 58 SHIELDING 39 BYTER MOT EN PREMUIM GUBBE LVL 1 ELLER EN 20+ UTAN PREM MSG MIG PÅ [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!danneboy! Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 vad har den för mining level?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 * flyttar tråden till Runescape & Tibia underforum, snacka vidare där ni * Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 ok pm:a mig jag har en tibia account lvl5+ prenium ps: tycker tibia suger :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 *§1:11 poster raderade* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Birre Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 ok pm:a mig jag har en tibia account lvl5+ prenium ps: tycker tibia suger :) Jag har Både torch och runescape account, jag har en torch 19/18 väldigt bra + en runescape account jag slutat spela på för länge sen, en lvl 82 med bra skills han har tex 71 mining, wc 68 osv... skicka mig ett brev snabbt om du är intreserad!! (bytes mot tibia+prem acc) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg