Gäst AntonJ3000 Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Några håller på att ta bort jordens 2 lungor "regnskogar" så om kanske 200 år så kan inga på jorden andas. :blink: Så kommer dom sluta :blink: Hugga träd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 ja vem vet, den som lever får se för om man slutar hugga blir det problem för afrikanerna och sydamerikanerna men om man fortsätter hugga blir det jordens undergång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 I det enda man kan säga: "fuckforforest". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Några håller på att ta bort jordens 2 lungor "regnskogar" så om kanske 200 år så kan inga på jorden andas. :blink: Så kommer dom sluta :blink: Hugga träd? Jorden kommer att gå under om 6 år, så du behöver inte oroa dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Tror du på det?Jag trodde du skämtade innan.Men jag e säker på att vi INTE bli utplånade 2011... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Jag skämtade nu också... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Ok,f'låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Jag skämtade nu också... <_< Och av vad skulle jorden gå under om 6 år?? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Jag skämtade nu också... <_< Tänk om du har rätt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Några håller på att ta bort jordens 2 lungor "regnskogar" så om kanske 200 år så kan inga på jorden andas. :blink: Så kommer dom sluta :blink: Hugga träd? Lugn, vi överlever på annat än regnskog... Tror inte att jorden kommer gå under förrens om minst 500 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Nej Jorden kommer att bli smör solen kommer att smällta hela jorden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Det låter ju... *Host* vettigt *Host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.