Hoppa till innehåll

Alla Låtarna E Borta


Gäst virrs

Rekommendera inlägg

Gäst virrs

Gaah.. Alla mina låtar på datan försvan när jag ksulle installera nya Dc++ 674 lr vad den heter.. Dt funkade inte först så jag avinstallerade den å installerade den gammla igen.. Å då va ALLA låtar borta:(.. Vad ska man göra för att få tillbaka dem?,.. lr går dt inte att få tillbaka dem?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ända sättet är att du sparar alla viktiga dokument o så- om du har några- och sen ställer tillbaka datan till den tidpunkt som du vill. Du blir datan som t.ex. 5 timmar sen.

 

Det borde funka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det finns hopp. det bästa är ju om du har någon säkerhetskopia som du bara kan kopiera tillbaks låtarna från.

 

annars får du använda ett återställningsprogram för att få tillbaks filer du tagit bort.

jag vet ett bra program;

PCI Recovery

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst virrs

Det ända sättet är att du sparar alla viktiga dokument o så- om du har några- och sen ställer tillbaka datan till den tidpunkt som du vill. Du blir datan som t.ex. 5 timmar sen.

 

Det borde funka.

 

 

Det va dt första jag gjorde.. men inget hände.. bara alla mapparna i den Mappen kom tillbaka.. men inte låtarna:S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst virrs

provat programmet jag tipsade om?

 

 

Japp.. men dt värkar inte Funka så bra.. vet inte riktigt hur man gör:P.. haha

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst virrs

Har programet ett bibliotek då? :bah:

 

 

Jag avinstallerade hela allt jö.. så allting försvan.. Lixom för att dt vart nått fel lr nått: :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...