nico Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 oki, jag vet att jag startat en hel del trådar om Invisi0n free, men denna ska jag i fortsättningen skriva alla frågor i. hur gör man så att alla kan se om en medlem har en varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Eh, mina I.F Forum brukar ha det automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 mitt har inte det... har du varit inloggad som vanlig användare och kollat på någon annan användare som har en varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Menar du den där varningslinjen? är den borta? Jag vet hur du får fram den om det är så du menar. Gå in i Admin Controllpanel: Sen på Warning set-up ->Där det står Protected groups(Skyddade grupper) då är det markerat på Members tryck på Admin och då blir du skyddad och kan inte få en varning medans medlemmarna kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 mm, det står ju hur många varningar man har. fast bara om man är admin, mod eller inloggad som den som har varningen, för andra syns det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.