pontus Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 hur får man SURF PÅ SAPFIRE??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 svara någon snäla jag e ny medlem och jag vet inte hur man gjör för att få SURF och jag måååååååååste få SURF!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 man får den i huset brevid femte gymet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 när du har klarat din pappa gå till huset till vänster och snacka med en gubbe så får du surf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 8 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 tack så jätte mycket nu kan jag komma vidare!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Och om du inte visste så ska du sen åka till Mauville och surfa till höger håll så kommer du till nästa route! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Hur kommer man förbi strömarna vid öster om Slateport City som bara gör så man åker tillbaka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 du ska inte för bi dom, dit kommer du från andra hållet du åker från pokemon ligan väster ut så kommer du till en stad som är där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Okej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Som Knasen sa så ska man inte förbi dom för att man inte kan det men om du ska kunna vara i andra sidan därifrån ska du åka till Pacifiligodg så du kan åka med dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Har kommi till Pacifiligodg nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg