Gäst Andreasswf Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 (redigerat) Tja alla fuskare nu behöver jag er råd jo! jag har nyss köpt zombie madness som tydligen slår ut dragons roar och jag undrade om ni tycker att jag ska köpa dragons roar också? jag har 5 starter deck nu och jag tänkte få alla komplett jag har yugi evelution yugi normal kaiba evulution pegasus evulution och zombie madness så ska jag köpa den eller sluta samla på yugioh jag har en av de bästa korten hela exodia och necross jag har vunnit en turnering i min stad SÅ jag undrar om jag ska göra min lek ännu bättre med dragons roar? ska jag det vill jag gärna ha svar och råd Och en till fråga säg vilka kort ni tycker jag ska byta till mig :lol: Redigerat 21 Maj 2005 av _ray_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 (redigerat) så ska jag köpa den eller sluta samla på yugioh Förtsätta med Yu-Gi-Oh och käna pengar :o om det var det du fråga Redigerat 21 Maj 2005 av Wish_Maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 mm nja... det var mer saker också wish maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Köp Dragon roar fortsätt spela och byt till dig det dåligaste kortet som är först 1 sen när man dödar den så blir det 2 sen när man dödar den blir det 4 sen 8 sen 16 osv osv..! om det finns som i tv serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 öööh? vad menar du med det sissta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 asså den dära bruna hår bollen med grönafötter och stora ögon som svävar och i ett avsnitt av Yu-Gi-Oh så tog yugioh ut den och så sköt Blue Ice White nåt dragon men då fördubblades den hela tiden så den gick inte att döda :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Du snackar om Kuribo, men han använde ett spell/trap också........ jag tycker du ska skaffa : Swift , Magical Hats , Neo Aqua Madoor Köp Dragon Roar, jag tycker den slår Zombies Madness, du förstår, om man lägger korten i de deckarna så bra som möjligt så vinner DR. Neo Aqua Madoor : ATK : 1200 DEF : 3000 Level : * * * * * * Effekt : None Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 jag tycker inte att du ska köpa en dragon-lek. jag menar du har ju fem lekar, exodia, det bästa kortet och necross. då moste man ju ANSTRÄNGA sig för att förlora. (är det du eller din mamma som betalar för korten <_< ) ps. non som vet några tuneringar i täby? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 JAG just nu iaf men jag har neo aqua mador men han är lika värde som aqua mador alltså orginalet för 2000 i DEF är as bra och jag kör attack lek WATCHEL WATCHEL WATCHEL WATCH!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bonden Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Jag har ett spell card "Dark Hole" Destroys all monster on the fieild. Ganska bra, ifall motståndaren gjör en arme så e det bara att ta Dark hole å dom e borts ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Du bör skaffa Dragons roar det gjorde jag darknes är grymmt bra om man har en draklek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Red-eyes darkness dragon är bara bra om man har drakar i sin graveyard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.