Hoppa till innehåll

Yugioh!

Gäst Andreasswf

Rekommendera inlägg

Gäst Andreasswf

Tja alla fuskare nu behöver jag er råd jo! jag har nyss köpt zombie madness som tydligen slår ut dragons roar och jag undrade om ni tycker att jag ska köpa dragons roar också? jag har 5 starter deck nu och jag tänkte få alla komplett jag har yugi evelution yugi normal kaiba evulution pegasus evulution och zombie madness så ska jag köpa den eller sluta samla på yugioh jag har en av de bästa korten hela exodia och necross jag har vunnit en turnering i min stad SÅ jag undrar om jag ska göra min lek ännu bättre med dragons roar? ska jag det vill jag gärna ha svar och råd

Och en till fråga säg vilka kort ni tycker jag ska byta till mig :lol:

Redigerat av _ray_
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

så ska jag köpa den eller sluta samla på yugioh

Förtsätta med Yu-Gi-Oh och käna pengar :o om det var det du fråga

Redigerat av Wish_Maker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

Köp Dragon roar fortsätt spela och byt till dig det dåligaste kortet som är först 1 sen när man dödar den så blir det 2 sen när man dödar den blir det 4 sen 8 sen 16 osv osv..! om det finns som i tv serien

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

asså den dära bruna hår bollen med grönafötter och stora ögon som svävar och i ett avsnitt av Yu-Gi-Oh så tog yugioh ut den och så sköt Blue Ice White nåt dragon men då fördubblades den hela tiden så den gick inte att döda :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du snackar om Kuribo, men han använde ett spell/trap också........

jag tycker du ska skaffa :

Swift , Magical Hats , Neo Aqua Madoor

Köp Dragon Roar, jag tycker den slår Zombies Madness, du förstår, om man lägger korten i de deckarna så bra som möjligt så vinner DR.

Neo Aqua Madoor :

ATK : 1200

DEF : 3000

Level : * * * * * *

Effekt : None

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker inte att du ska köpa en dragon-lek. jag menar du har ju fem lekar, exodia, det bästa kortet och necross. då moste man ju ANSTRÄNGA sig för att förlora.

(är det du eller din mamma som betalar för korten <_< )

ps. non som vet några tuneringar i täby?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Andreasswf

JAG just nu iaf men jag har neo aqua mador men han är lika värde som aqua mador alltså orginalet för 2000 i DEF är as bra och jag kör attack lek WATCHEL WATCHEL WATCHEL WATCH!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...