Wiper^ Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Håller med Baranoi. Varför skulle rymdvarelserna behöva vara solida. De kan ju lika gärna vara en gasmoln som smävar omkring och äter daggmskar eller vad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Håller med Baranoi. Varför skulle rymdvarelserna behöva vara solida. De kan ju lika gärna vara en gasmoln som smävar omkring och äter daggmskar eller vad som helst. OK, de kanske kan vara flytande men absolut inte gaser.Hur skulle de då t.ex. kunna få i sig näring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 på nåt sätt som vi inte känner till ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Det finns säkert många materiell/gaser som vi på jorden inte känner till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Det finns säkert många materiell/gaser som vi på jorden inte känner till. Men en gas är ju oregelbunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Menar du att den kan gå över i olika faser? Fast->flytande->gas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Menar du att den kan gå över i olika faser? Fast->flytande->gas? Nej jag menar att den aldrig har samma form eller samma mängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wiper^ Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 ok då fattar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 5 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 (redigerat) Om ni kollar på Discovery Channel den 26 Juni.. Det komma va så tungt.. Det kommer handla om Utomjordingar.. Den heter Alien Planet.. Asså programet... Redigerat 5 Juni 2005 av Zonix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Jag tror inte på UFO:s. Men jag tror att det finns levande varelser utanför vårt solsystem. Men jag är osäker på area 51. Kanske det avr nån som gnuggade sig för mycket i ögonen. Men den där filmen var lätt fejkad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.