Gäst ymphinorx Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Skrivet 30 Maj 2005 (Snake @ 27/05-2005 21:50:26) Neej.. Men jag såg nåt som likna ett UFO här där jag bor.. :bah: Det finns inte något som liknar ett UFO. Det betyder Oidentifierat Flygande Föremål. Om jag kastar upp en liten bil i luften, sen ser min kompis den och inte vet vad de är, då är det ett UFO för honom. <{POST_SNAPBACK}> Kasta upp en liten bil? Om man är så stark behöver man inte oroa sig för utomjordingar och sånt där. <{POST_SNAPBACK}> Vaddå om man är så stark.Har en utomjording lyckats ta sig från en planet flera miljoner, miljarder,miljoner mil härinfrån så tror jag att de har utvecklat någon form av vapen. Inte laserpistoler kanske men ett kaftigt gevär som skjuter något bedövande kanske. Citera
Guggo Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Skrivet 30 Maj 2005 det finns säker utomjordingar, men tror inte att de liknar oss, alls, inte på något sätt Citera
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Skrivet 30 Maj 2005 det finns säker utomjordingar, men tror inte att de liknar oss, alls, inte på något sätt det är möjligt att de har samma logiska sätt att tänka som vi. Citera
Baranoi Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Skrivet 31 Maj 2005 Jo men på filmer, där har ju många utomjordingar t.ex ben, ögon och huvud. Om det skulle finnas någon på nån annan planet skulle jag tro att de inte hade ben eller många saker som människan har, kanske var som en manet. Men vad vet jag. Citera
Gäst ymphinorx Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Skrivet 31 Maj 2005 Jo men på filmer, där har ju många utomjordingar t.ex ben, ögon och huvud. Om det skulle finnas någon på nån annan planet skulle jag tro att de inte hade ben eller många saker som människan har, kanske var som en manet. Men vad vet jag. de skulle nog ha någon form av händer eller ben i alla fall.Titta ut i naturen så ser du att de djur som klarat sig bäst är de som har ben eller händer. Citera
Baranoi Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Skrivet 31 Maj 2005 (redigerat) Jo, men det är här på Jorden. Man vet aldrig vad som behövs för att överleva på planeterna de lever på. Redigerat 31 Maj 2005 av Baranoi Citera
Gäst ymphinorx Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Skrivet 31 Maj 2005 Jo, men det är här på Jorden. Man vet aldrig vad som behövs för att överleva på planeterna de lever på. Jo , några grejer kan man nog luska fram.T.ex. att de måste kunna ta sig fram och att de måste kunna flytta saker om de skulle kunna ta sig till jorden någon dag. Citera
Baranoi Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Skrivet 31 Maj 2005 Det kanske inte ens använder materiell. Det kanske redan har varit utomjordingar här i form av gas eller något. Citera
Gäst ymphinorx Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Skrivet 31 Maj 2005 Det kanske inte ens använder materiell. Det kanske redan har varit utomjordingar här i form av gas eller något. nja kanppast gas men små bakterier med inbyggda filmkameror som rymdisarna slungat ut för att kunna kolla hur vår planet ser ut. Citera
Baranoi Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Skrivet 1 Juni 2005 Ja, bakterier eller något. Jag skulle inte tro att de hade någon slags form. Eller vara solida. Citera
Gäst ymphinorx Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Skrivet 1 Juni 2005 Ja, bakterier eller något. Jag skulle inte tro att de hade någon slags form. Eller vara solida. Varför skulle de inte kunna vara solida?? Citera
Baranoi Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Skrivet 1 Juni 2005 Jag vet inte. Det är vad jag tror. Men jag tror inte de liknar oss människor eller många av jordens djur om de skulle vara det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.